Nekad blackjimehär | Ban Överklagan [Shadow]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

blackjimehär

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199141227270

Ditt Hex-ID: 110000146640b06

Vad är din discord tagg? 1blackjim

Vem var det som bannade dig? .adaam.

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-09-06 163835.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? adaam valde att banna mig för jag bröt mot en utav serverns regler så kallad hets ooc och det är fullt förståligt att jag fick denna bann då det jag gjorde inte är okej och jag ångrar mig väldigt mycket då allt jag vill är att rpa på denna server och jag förstår att ni blir arga när sånthär som jag gjorde sker för detta är inte okej, man ska aldrig skriva elaka saker i ooc chatten för något som hänt i spelet så jag förstår till 100% att Adaam gav mig denna bann och jag hoppas jag kan få en sista chans för jag kommer inte göra om detta.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skrev en dum sak i ooc chatten vilket man inte får göra och det slutade med att jag och en annan kille börja bråka i /m i ooc chatten som spåra ur vilket lädde till konsekvenser och det jag gjorde var inte okej, man ska aldrig hetsa i ooc chatten för det är bara inget man gör att bli sur över ett spel är inte klokt och jag brukar inte bli det det vara bara att några rdma mig vilket gjorde mig sur och då skrev jag en dum sak i ooc chatten vilket blev en stor grej jag borde bara skrivit en report och sedan visat något slags klipp på vad dom gjorde för att kanske få rev eller något liknande istället för att hetsa i chatten vilket var dåligt gjort av mig och jag ångrar mig väldigt mycket och hoppas jag kan få en sista chans då allt jag vill är att rpa på denna server.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var inte felaktig utan jag bröt mot serverns regler och blev bannad för det vilket är fullt förståligt då det inte blir kul för andra som rpar när man bryter mot regler osv och jag ber om ursäkt och har förstått mitt misstag då jag varit bannad ett tag och ni kanske inte tycker att jag varit bannad sålänge vilket jag inte har men jag kan serverns regler och har rpat länge, detta har aldrig hänt förut och vi bråkade med varann det var inte bara jag som gjorde fel heller utan jag kanske börja men han sa tillbaka vilket gjorde det större, jag förstår att ni ser allvarligt på detta men jag lovar er att jag kan rpa bra, allt jag vill är att komma tillbaks och rpa och hoppas ni kan ge mig en andra chans då jag bara vill rpa och ha kul med vänner. Och jag kommer aldrig hetsa i en chatt igen för det är bara så onödigt för det finns inget bra i det utan det är bara negativitet som sprids vilket är dåligt för man vill ha positivet och vara glad när man rpar.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad tidigare för lite lall och powergaming och sånt men dom flesta är ju när jag var ny till servern sen är vissa banns fel placerade och sen finns det några svbanns som inte alls stämmer enligt mig men jag har iallafall tagit lärdom av dom bannsesn som jag även gjort med denna och tänkt igenom mitt fel till 100% och hoppas ni kan ge mig en sista chans då jag inte kommer att besvika er för jag är ingen problemspelare eller liknande utan jag försöker alltid sprida glädje för dom jag rpar med så detta kommer inte ske igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde inte skrivit något alls till han för då hade det inte startat en konflikt mellan oss som blev till det här som nu är en permanentbann från servern vilket inte är så bra för det för det se ut som att jag inte kan rpa men jag kan faktiskt det och detta är första gången detta händer så detta kommer absolut inte ske igen då jag inte vill bli bannad utan bara rpa och ha roligt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag kommer inte sitta o hetsa till folk i /m för det är bara onödigt och dåligt för servern då man ska ha roligt när man rpar och inte bli sur över ett spel och ta det till ooc utan det som händer ingame stannar ingame eftersom det är rp och då ska man följa reglerna också för att det ska vara roligt för alla som rpar.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja, jag skulle uppskatta ifall Adaam kollar på denna och ingen annan

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka