Accepterad Snak312 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Snak312

Aktiv Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
833
Reaction score
136
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199016742382/

Ditt Hex-ID: steam:11000013ef88dee

Vad är din discord tagg? snak312

Vem var det som bannade dig? Akillaz

Bild på banmeddelande: Akillaz ban snake.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att på klippsen personen visade så gjorde jag inte allt jag kunde för att kunna komma ut levande då jag var väldigt trött men det är ingen ursäkt men har förklarat allt i support. Och mild ooc är eftersom att jag sa vad ska jag tänka ig och jag fattar exakt varför han banna mig och det respekterar jag.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var så att jag stog med min lur uppe vid ett gäng hus sen ringer en vän vid namn iso. Han berättar att han har scar face kidnappad jag och scar face har mycket i mellan. Och då bjöd dom in mig till deras gäng hus och när jag kom ditt var jag lurad och dom kidnappade mig. Efter det så tog dom ner mig till en källare och valde att göra att jag skulle suga deras leksak och att jag skulle göra /sme busunge samt slå mig flera gånger. Under dessa gånger började jag små skratta då iso skrattade också vilket vart fel i den sitsen. Sen eftersom jag inte gjorde allt jag kunde för att komma ut så vart jag bannad för fearp.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det till en viss del men samtidigt förstår jag staffs perspektiv och varför jag vart bannad. Men min karaktär är sån som person men jag fattar varför jag fick ban och jag respekterar det beslutet. Det är även därför jag va så trevlig i support och inte satt och skrek och hetsa som dom andra.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit 4 bans tidigare 3 av dom va 2021 när jag va ny till fivem. Och en av dom va för ett bra tag sedan där jag har lärt mig att inte hetsa fram skottlosningar men den bannan fick jag unban på efter en överklagan och jag lär mig alltid av mina bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle kunnat försökt mer att komma ut där ifrån och inte sitta och skratta. Detta ångrar jag grovt och detta kommer jag aldrig upprepa och jag ber om ursäkt för detta. Samt så ska jag nästa gång inte säga vad ska jag tänka utan använda mig av ooc chatten.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag. Jag kommer aldrig göra om samma sak och det kommer aldrig ske igen och jag kommer tills nästa gång ha mycket högre rp nivå och spela mer rädd och inte använda mig av ooc ig utan använda mig av ooc chatten. Ber om ursäkt för allt detta och det ska absolut aldrig ske igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Förstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka