Nekad blackish424 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

blackish424

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199489849581/edit/info

Ditt Hex-ID: 110000157363a3f

Vad är din discord tagg? blackhawk

Vem var det som bannade dig? kantarella

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-12-26 210917.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag sa till en spelare jag skulle våldta ens mamma och syster jag har inte igentligen 70 bans de ba att jag bytt steam konton fram och tillbaka och tåkat gå in med feloch jag byter steam konton då jag är bannad på den steam jag har spela så jag har gjort ett extra för att kunna spela

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. så lite kortfattat och enkelt vart jag vid sjukan och jag gick runt tills jag synade en man svetsa upp en bil då bärja jag säga till honom att man ej får gör det olagligt och de polis anmälas etc sen kalla jag honom gatubarn och sa ingen gillar honom efter kom han och snackade skit om min morsa så jag sa jag skulle våldta hans mamma och syster vilket jag ångra att jag så men jag fick ett ryck så jag kunde inte hålla mig och sen så skrev jag till naya som banna mig och jag jätte frustrerad och skrev misoginistiska grejer och blev skit arg på henne vilket jag ångrade grovt också

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. den var giltig då jag borde ej sagt sånt som jag sagt och ber om ursäkt för allt jag sagt

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja längesen inget jag minns men vet att det vart mer av när jag var ny och hade ej en bra överblick av fivem reglerna

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag borde inte sakt de jag sakt och har bett om ursäkt till naya

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte vara så grov när jag svär mot folk ig och inte trycka ner kvinnor

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka