Nekad blackish424 | Ban Överklagan [Elias]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

blackish424

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199489849581/edit/info

Ditt Hex-ID: 110000157363a3f

Vad är din discord tagg? blackhawk424

Vem var det som bannade dig? el kantarella

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-12-26 210917.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag blev bannad för att jag sa en misoginistiskt kommentar

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. a jag var då i sjukan och då ser jag en man svetsa upp en bil och jag sa till honom skumma grejer som din kriminella gatubarn förortskrigare o sånt sen efter att jag sa till honom ingen gillar dig sa han grejer om min morsa så jag efter då sa att jag skulle våldta hans lilla syster och mamma sen 2 minuter efter får jag en ban och jag blev jätte arg för jag insåg inte mina fel och trodde jag gjorde helt rätt men sen när jag väl skriver med naya skrev jag helt oaceptabla grejer som bett om ursäkt för och som kommer aldrig förekomma (hon har god tagit min ursäkt) kantarella vet och naya vet

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. detta var en giltig ban då misoginy ska aldrig förekomma

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja längesen inget jag minns men vet att det vart mer av när jag var ny och hade ej en bra överblick av fivem reglerna men ny kan jag mycket

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja ´jag borde inte ens tjafsa med naya och inte ens sakt så om rparens mamma och lillasyster

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har tagit lärdom och fått en lärorik läxa

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja de uppfattat men en grej jag vill tillägga medan ni läser e att hon har godtagit min ursäkt

Vänta 24h mellan varje överklagan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka