Nekad Blackhawk | Ban Överklagan [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Blackhawk

Icke Medlem
Meddelanden
202
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199489849581/edit/info

Ditt Hex-ID: steam:110000157363a3f

Vad är din discord tagg? blackhawk424

Vem var det som bannade dig? CINDYFISK DANSKEN OCH NÅN ANNAN SOM BANNA MIG FRÅN DCN

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: SDFSDFSDFSDF.png3234124.png123123.pngADFSDF.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag antar eller vet att staffs valde att banna mig för att jag hetsa grovt mot en medlemskaps ansvarig (ser inte nånstans vart de grova var) och detta medelande ni ser som är i parantes anse det inte som om jag inte alls märkte at jag gjorde fel ja jag gjorde fel och det var att utöka diskussion men de ända jag ville förmedla var att de inte var så pass att klassa de som grov hets för otrvlig och hets är två olika saker

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. så min medlemskaps ansökan blev nekad och jag hade väntat ut tiden från min första ansökan men den dagen skrev jag två st den andra fick jag då reda på att jag behövde vänta 24h efter för jag såg på dcn jag blev nekad och jag då nästa dag när jag kommer hem runt 8 var det skrev jag en till ansökan och jag blev frustrerad av att bli nekad igen även fast jag utvecklade betydligt mycket sen säger hon att jag behövde vänta 24 efter en ansökan och jag sa till henne att jag hade väntat men hon utgick från andra som inte räknades för och då sa jag emot att de den första man utgår efter sen blev hon arg och börjar skriva med caps och sen kan ni se i bilderna ovanför började hon med att va otrevlig och sedan efter när hon sa att jag skulle hoppa support tar hon bort sina meddelanden för att inte se dålig ut och när vi är i support så påstår hon att hon stog för de hon gjorde även fast hon tog bort sina meddelanden väldigt oproffsigt av henne de hon sa btw

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag asner att denna ban var både giltig och ogiltig den allstå går att diskutera och korrigera för

1 hon börja som ni ser i bilden ovan för börja hon skriva med caps och jag sa /påminde henne om att jag pratade fint med henne sen skriver hon att hon inte var ett dagis barn och att jag inte ska börja leka rolig

2 sedan säger hon hoppa support och när jag gör de kollar jag meddelanden igen för o kunna använda mina bevis på henne men hon tar bort medelandet "inte dagis barn du skriver med" men de var bra att jag tog bild innan hon tog bort för när jag väl hoppade support tog hon bort meddelanden

3 när jag är i support var det flera staffs som mayco dansken och om jag minns rätt nån som "hette giffla " (men inte säkert) men då när jag är support. Pratar dem om att jag var otrevlig och sedan säger dansken att vi båda gjorde fel. Men det var det ända han var ärlig med och inte partisk men sedan när vi alla diskuterar vårt ärende var dem flesta staffsen på mig och försvarade henne så klart och cyndi pratade knappt för sig själv utan dem andra staffsen prata för henne hela tiden och skyddade henne

( och när hon började prata vilket var typ en gång under hela samtalet hon pratade alltså 1 gång och då börja hon avbryta mig direkt och höja tonen för ingen ting och va gör staffsen de sa till henne att inte skrika o sånt för o skydda henne och att inte se dålig ut i ärendet för hon vet själv att hon började och hon tog bort medelanden vilket var ett grov misstag för de är igentligen grovt men de ansåg inte att de var grovt och fokuserade bara på mig och helt ärligt dem andra staffsen sket i vad hon skrev)

och deras förmågan av att argumentera var väldgit dåliga för o kunna banna mig för jag skrev inget grovt

och när jag bad om en hög uppsat som kunde granska ärendet alltså få se vad hen tyckte banna dem mig direkt de sa att rozi skulle granksa det men de hände aldrig för dem banna mitt i samtal för grov hets när de fanns inget grovt.

4 de utgick lite i från mina gamla bans som var 6 måndader plus gamla och ansåg inte att man kunde ändras som person med tiden

FEL SOM JAG GJORDE:
1 jag borde inte vara otrevlig tillbaks och utöka vårat diskusion utan hoppat support istället och prata ut med en staff

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har blivit bannad flertal gånger men de mycket av när jag började och att jag delat dator med min tvilling och vi båda i början hade lärt oss av samma misstag men nu delar jag inte dator med han

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att inte utöka på vår diskusion för de blev värre o värre

Har du lärt dig någonting efter din ban? att inte utöka på småa diskusioner

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja de uppfattat ville bara till lägga vädgit konstig ban för o vara en loyal spelare till servern sen jag börja tycker inte jag ska bli behandlad så

Senast ändrad:
de här med meddelanden hon tog bort finns där uppe kolla den sista bilden där finns när hon skrev och den 2 bilden ser man hon tar bort bilderna

och den som ska läsa denna ban vill bara att ni ska veta att jag verkligen tog min tid att skriva detta och jag har fattat er beslut men inte till 100
för de gick för fort och vill gärna ha lite olika persktiv av personer som kan säga vad dem tycker också för jag känner om jag var ma skall inte skriva sånt till en medlem

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka