Nekad Blackhawk | Ban Överklagan [dansken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Blackhawk

Icke Medlem
Meddelanden
202
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199489849581/home

Ditt Hex-ID: steam:110000157363a3f

Vad är din discord tagg? blackhawk424

Vem var det som bannade dig? venne vem som banna mig från dcn men annars banna dansken mig från fivem

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: 12341234.png2134.pngasdfasd.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag var otrevlig mot cindyfisk "tillbaks efter att hon var otrevlig mot mig" men sedan bekräftade dansken att båda gjorde fel men så klart blir jag bannad och de ut gick från mina gamla bans som vart för 6 månader plus gammla men ni ville få mig bort på enklaste möjliga sätt för de hade 0 argumentationsförmåga och valde att banna mig mitt i ett samtal med staffs

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. så min medlemskaps ansökan blev nekad och jag hade väntat ut tiden från min första ansökan men den dagen skrev jag två st den andra fick jag då reda på att jag behövde vänta 24h efter för jag såg på dcn jag blev nekad och jag då nästa dag när jag kommer hem runt 8 var det skrev jag en till ansökan och jag blev frustrerad av att bli nekad igen även fast jag utvecklade betydligt mycket sen säger hon att jag behövde vänta 24 efter en ansökan och jag sa till henne att jag hade väntat men hon utgick från andra som inte räknades för och då sa jag emot att de den första man utgår efter sen blev hon arg antar jag och börjar skriva med caps och sen kan ni se i bilderna ovanför började hon med att va otrevlig och sedan efter när hon sa att jag skulle hoppa support tar hon bort sina meddelanden för att inte se dålig ut och när vi är i support så påstår hon att hon stog för de hon gjorde även fast hon tog bort sina meddelanden väldigt oproffsigt av henne de hon sa btw

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. asså om jag ska säga i hennes del ser det värre ut för hon e staff som börjar vara otrevlig och sedan ber mig hoppa support och när jag kolla igenom meddelanden igen ser jag att hon tagit bort meddlande (bevis finns). Sedan när dem drar in mig pratar dem som om jag börja det otrevliga pratandet och jag gjorde fel och att hon var oskyldig sedan bannar dem mig igen från fivem för en ny anledning och höjer mina antal av bans för ingen anledning det kändes bara som om de utgick i från hennes perspektiv alltså de var lite partiska för de sa inget mot henne och pratade för henne och de var på mig hela samtalet och försvarade henne när jag försökte förklara mig så skyddade dem henne hela tiden och hon prata knappt för sig själv och de kändes inte som om de försökte lösa någonting utan vidtog återgärder på mig direkt bara för hon var ma så ska jag så klart åka på den och de behandla henne som om hon var mer värd än mig bara för hon va ma även fast hon också gjorde och hon började göra fel

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag blivit bannad tidigare för följande vdm ooc och mycket mer och har lärt mig från dem eftersom dem var mer av när jag var ny och lärde mig att köra mer försiktigt och inte tappa karaktär alla mina bans har varit larorika och har tagit mycket lärdom av de jag har bara varit i denna server några månader jag har kollat lite videor och läst regler så jag kan mycket mer nu än för

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag borde inte tjafsa tillbaks men hon borde inte heller börja vara otrevlig och oproffsig mot mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det jag har lärt mig e att inte vara otrevlig tillbaks mot en MA som var otrevlig mot dig

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
tycker inte hennes bevisning bevisning e konkreta heller då hon visa hennes bevis och de var detta

Tillbaka