Antagen blaatanten | Ansökan till Servervakt [Pedrochino]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

blaatanten

Medlem
Meddelanden
895
Reaction score
21
Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Vad heter du på discord? blaatanten

Vad är ditt Hex:ID steam:11000015773045a

Ange ditt födelsedatum 30 Mars 2000

Beskriv din dagliga aktivitet. 15-06

Hur länge har du varit medlem på Unive? sedan 2022 med lite pauser

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) file:///C:/Users/alexl/OneDrive/Bilder/Sk%25C3%25A4rmbilder/Sk%25C3%25A4rmbild_20230127_125633.png%0A

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. ville bara säga att mina bans stämmer inte det var nån bugg när philip skulle bana mig så det står att han bana mig 11 gånger med 2 sekunder i mellan varje ban. Men en servervakt har i tjänst att ta hand om små problem som folk som springer runt o lallar då kan vi servervakter bana i 1 timme och och om det är nått grövre kontaktar vi stäffs som kan förlänga bannen vi har även i uppgift att dv bilar som blockerar vägar vilket skulle vara skit bra nu när jag jobbar i polis kåren när jag är ute och patrullerar och det ligger bilar som blockerar för andra spelare på servern kan ju jag dv dom för det är ju min uppgift samt lallare som springer runt på stationen och slår folk helt utan anledning.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag är angelägen att bli servervakt eftersom jag vill bidra till att reglerna efterföljs och se till att alla spelare har en positiv spelupplevelse. Genom att ta på mig ansvaret för att övervaka RP-nivån på servern och vidta nödvändiga åtgärder, som att ge kicks och bans när det behövs, kan jag hjälpa till att skapa en hög RP-nivå och förbättra spelupplevelsen för alla inblandade

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. det är när man absusar sin roll genom att ressa folk i skott sceianrio exempel viss så alltså jag använder min roll till saker den inte är till för som att bana folk för att du bara känner för och vill ha makt eller som sag t resar i scenario och abusar sin roll

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka