- Meddelanden
- 316
- Reaction score
- 6
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Grovestreet Pizzeria
Vad heter du IRL? Melvin
Vad heter du på discord? BL1XT#6969
Hur gammal är du? 17
Hur länge har du spelat på Unive? Lite mer än 2år = ca 2000 timmar
Hur rollspelar du på servern? Med i gäng
Hur kommer du att utveckla jobbet? Mina framtida jobbplaner om jag blir chef kommer vara att jag alltid ska ha ett högt minimum på hur många som ska vara anställa för att det ska vara öppet så mycket som möjligt. Alltså att det ska vara någon där varje dag.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har goda erfarenheter inom Grovestreet Pizzeria jobbet då jag varit där väldigt ofta, samt jobbat där tidigare. Men jag har också skita stora erfarenheter inom chef yrket då jag varit chef på en del jobb såsom Marja lisa, gamla Club De Muneno, Trygghansa.
Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag iprincip.
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja, eftersom att jag kan fortsätta mer med gäng rpn.
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? NEJ!
Har du läst våra Regler? Ja!!
Vad heter du IRL? Melvin
Vad heter du på discord? BL1XT#6969
Hur gammal är du? 17
Hur länge har du spelat på Unive? Lite mer än 2år = ca 2000 timmar
Hur rollspelar du på servern? Med i gäng
Hur kommer du att utveckla jobbet? Mina framtida jobbplaner om jag blir chef kommer vara att jag alltid ska ha ett högt minimum på hur många som ska vara anställa för att det ska vara öppet så mycket som möjligt. Alltså att det ska vara någon där varje dag.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har goda erfarenheter inom Grovestreet Pizzeria jobbet då jag varit där väldigt ofta, samt jobbat där tidigare. Men jag har också skita stora erfarenheter inom chef yrket då jag varit chef på en del jobb såsom Marja lisa, gamla Club De Muneno, Trygghansa.
Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag iprincip.
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja, eftersom att jag kan fortsätta mer med gäng rpn.
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? NEJ!
Har du läst våra Regler? Ja!!