BL1XT | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

BL1XT

Medlem
Meddelanden
316
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198269495501/

Ditt Hex-ID: 1100001126e78cd

Vad är din discord tagg? BL1XT#7487

Vem var det som bannade dig? Philip320

Hur lång tid var din ban? 20dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? RDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att Philip fått se antingen via Speccande eller ett clip där jag skjuter en Whyos medlem på ett berg bara så där.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi planerade en driveby på whyos pågrund av dem stormningar dem gjort på oss samt att dem ej velat förhandla med oss under tidigare scenario. Jag blev lite sen med det så när mina grabbar it kommit fram får jag höra att någon av oss blivit skjutna samt att det är massa killar som åker runt på crossar. Jag blev delaktig i skottlossningen, då när jag anlänt vingårdens område vid bergen åker det en whyos medlem rakt upp mot mig det jag tror då är att han ska skjuta mig så jag tänkte att jag måste ligga steget före. Jag skjuter på han och sedan åker därifrån direkt för att se hur det är med dem andra pågrund av att jag fick höra att några av oss blivit beskjutna samtidigt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker detta kan både vara en felaktig ban och icke felaktig ban beroende på vilka sida man hör och ser det ifrån.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det är massa mindre små bans jag fått under den tid jag var som nyast och då jag försökte lära mig rpn.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? 1.Jag hade kunnat vända och inte åkt dit själv.
2. Jag hade kunnat skita i det helt då jag inte var med från första början
3. Jag hade kunnat prata med personen på crossen

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte bara skjuta någon som är med i ett gäng som man har en konflikt med utan att göra lite längre scenarion till skillnad från detta som hände.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, absolut!

Tillbaka