Nekad BL1XT | Ban Överklagan [Alle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BL1XT

Medlem
Meddelanden
316
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198269495501/

Ditt Hex-ID: 1100001126e78cd

Vad är din discord tagg? bl1xt1

Vem var det som bannade dig? Alle

Bild på banmeddelande: Skärmklipp.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Utsatte vänner för fara

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag planerar ett lite mer kreativt scenario som inte händer så ofta här på servern nuförtiden. Jag planerar upp en set up på ett mc gäng som kidnappat och rånat medlemmar i vårt gäng. 2st ska ta över ett område och sälja. När detta mc gänget då kommer ska vi rycka fram och konfrontera/kidnappa dem. Dem kommer dit och då är det endast jag och en annan i mitt gäng som agerar eftersom att jag antog att dem andra skulle göra som jag sa och göra som jag sagt. Dem gör inte det och då blir det pannkaka av scenariot.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det är en felaktig ban! Detta för att jag försöker komma på något kreativt men det skiter sig, inte pågrund av mig utan för att andra i gänget inte gör som jag sagt. Jag måste du agera annorlunda och det slutar med att folk ska hoppa support och gnälla för att man dör och skyller på massa shoot on sight o skit. Det finns tyvärr bara en massa powergaming på servern nuförtiden om man jämför med 2021-2022 när folk var rädda för att skjuta och göra fel. Så man försöker göra något bra men gör ett litet fel och du blir man svarta fåret :)

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Dem tidigare bansen är från 2 år sen som jag inte har något minne av.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet inte, för det hade antagligen slutat i vilket fall som helst att det hade behövts skjutas en massa för det är det ända folk bryr sig om på denna servern nuförtiden.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att om man försöker göra lite mer kreativa scenarion så skiter det sig för folk supportkrigar och om man då försöker göra något bra och gör lite fel så åker man på det.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? JA

Nekad: Anl till varför jag nekar är för jag tycker du borde sitta av lite av bannen och tänka efter vad du gjort.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka