Antagen Bl11zz | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    2
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bl11zz

Icke Medlem
Meddelanden
208
Reaction score
59
Vad är ditt namn i verkligheten? .

Ditt discordnamn: bl11zz

Ange ditt födelsedatum 14 Maj 2006

Varför ska just du bli staff? tycker det är kul och har varit staff tidigare vid 2 olika tillfällen men sa upp den pga jobb men kan vara aktiv rätt sp mycket och vill bli staff för att specca runt samt försöka bbli don ansvarig igen då jag var det förra gången och jag tyckte det va kul samt lärde jag mig en del saker under tiden så vet hur allt fungerar där, vill även få bort alla lallare samt problem spelare från servern

Vad tycker du inte fungerar på Unive? tycker saker fungerar rätt så bra med det är en del brist på social rp som man vill få bort då det är riktigt tråkigt och vill inte att andra ska ha en dålig upplevelse på unive så därför vil jag bli staff igen för att få bort detta problem

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? snacka ihop mig samt sammabeta för att komma på en bra lösning som så många staffs som möjligt är med på för att få så många ideer som möjligt

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? man abusear inte sina perms sam är inte partisk, vilket är jätta viktigt för att få ett allt ska fungera

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? jag kom mer göra staff arbete från ca 09 till 14:00 sedan från 00 till 03 typ kommer knappt rpa

Hur länge har du spelat på Unive? 21 aprill 2022

Har du tidigare erfarenheter som staff? ja

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka