Accepterad Bjorklund | Medlem ansökning [Shobree]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bjorklund

Icke Medlem
Meddelanden
295
Reaction score
115
Vad är ditt namn i verkligheten? Erik 14

Vad är ditt discord namn? Bjorklund#7717

Vad är ditt födelsedatum? 1 Juli 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Erik Lingardinho. Han är född 2000/07/01.
Han kommer från en liten by i Sverige. Han gillar att spela fotboll och kom tyvärr in i dom kriminella omkretsarna vid tidig ålder.
Han hade en tuff uppväxt då han föräldrar var upptagen från ganska tidig ålder och han fick uppfostra sig själv.
Han började jobba för små gäng och kom in mer och mer i dom kriminella kretsarna.
Han åkte in på familjehem vid åldern 15 pågrund av att han blev gripen efter att han gjorde ett butiksrån på hans loka kiosk.
Vid 17 års åldern dog hans pappa och 6 månader senare dog hans mamma. När han uppnåde åldern 18 så blev han utkastad från familjehemmet och var på sina egna ben. Det var tufft i början men han hittade snabbt sin plats på gatan och fick mycket kontakter och vänner. Nu har grovt kriminell och ser att döda lika vanligt som om att äta mat. Han har tappat sina känslor. Hur kommer detta gå?

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en rolig rp med mitt kreativa tänkade. Jag kommer ha långdragna scenarion som kommer vara utvecklade och roliga. Jag tror att jag kommer bli kriminell då det är det min karaktär bygger på. Jag kommer att göra feta kriminella scenarion om jag nu blir kriminell. Jag kommer göra sjuka vapenhandlingar och fetaste och mest disktreta rånen. Jag kommer att bidra med en typ av unik rp som inte någon annan har. Det är det som skiljer folk åt. Deras sätt att rpa på, det är det som gör RP så kul. Jag kommer bidra med en varierande RP nivå och kommer sträva efter att komma så långt inom RPn som möjligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela för allas nöje, alla ska ha roligt i scenariona

Hur hittade du Unive? En polare

Vidare, till muntlig intervju du har 48 timmar att ta den annars så nekas den. Lycka till !

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka