- Meddelanden
- 294
- Reaction score
- 115
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam
Vad heter du på discord? Bjorklund#7717
Ange ditt födelsedatum 17 Juni 2008
Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag - 16.00 - 22.15
Tisdag - 15.15 - 22.15
Onsdag - 13.00 - 22.15
Torsdag - 15.15 - 22.15
Fredag - 14.50 - 02.00
Lördag - 10.00 - 02.00
Söndag - 10.00 - 22.15
Hur länge har du varit medlem på Unive? Har spelat sedan i November men har varit medlem sedan 18 februari
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1059917567935926364/1087015990153453628/image.png / Men jag har typ 5 bans eller något sånt för jag har nytt steam konto
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har uppgiften att vara en förebild och göra det lättare för staffs, dom kan få bort lallare som finns i rpn då inte staffsen kan vara överallt. Dom kan vara som ett extra öga inom rpn då kanske inte staffs alltid förstår vad som händer och dom kan ju inte vara överallt. Som servervakt kan man hjälpa till och lära nya spelare och inte bara banna folk så fort dom gör något litet utan man ska försöka hjälpa dom och lära dom hur dom ska rpa. Man ska inte ha som mål att banna folk eller vara allmänt jobbig mot folk utan man ska försöka hjälpa andra spelare och försöka utveckla servern på så sätt.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt på servern då jag känner att jag skulle behöva kunna lära folk och samt få bort en del av spelarna på servern som bara är ute efter att förstöra. Jag skulle vilja kunna lära spelare också vilket skulle hjälpt mycket om jag hade kunnat använt mig av kommandot /kick. Jag hade då kunnat berätta för nya spelare vad dom gör för fel och genom det så kan dom ta lärdom och kunna utveckla sin rp i framtiden. Jag vill bli servervakt då jag känner att det skulle kunna hjälpa mig att utveckla servern, samt så vill jag kunna ta bort onödiga saker på servern som bilar som är paja och står mitt i vägen.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det finns flera scenarion där man skulle kunna säga att någon abusear eller är korrupt. Men tex att jag är i en skottlossning och blir nedskjuten och dör. Eftersom jag tex då inte vill förlora scenariot så väljer jag att använde mig av kommandot /revive och därför återupplivar jag mig själv och kan fortsätta tex skjuta då eller så tar jag mig där ifrån. Det är ett exempel på abuse / korruption.
Vad heter du på discord? Bjorklund#7717
Ange ditt födelsedatum 17 Juni 2008
Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag - 16.00 - 22.15
Tisdag - 15.15 - 22.15
Onsdag - 13.00 - 22.15
Torsdag - 15.15 - 22.15
Fredag - 14.50 - 02.00
Lördag - 10.00 - 02.00
Söndag - 10.00 - 22.15
Hur länge har du varit medlem på Unive? Har spelat sedan i November men har varit medlem sedan 18 februari
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1059917567935926364/1087015990153453628/image.png / Men jag har typ 5 bans eller något sånt för jag har nytt steam konto
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har uppgiften att vara en förebild och göra det lättare för staffs, dom kan få bort lallare som finns i rpn då inte staffsen kan vara överallt. Dom kan vara som ett extra öga inom rpn då kanske inte staffs alltid förstår vad som händer och dom kan ju inte vara överallt. Som servervakt kan man hjälpa till och lära nya spelare och inte bara banna folk så fort dom gör något litet utan man ska försöka hjälpa dom och lära dom hur dom ska rpa. Man ska inte ha som mål att banna folk eller vara allmänt jobbig mot folk utan man ska försöka hjälpa andra spelare och försöka utveckla servern på så sätt.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt på servern då jag känner att jag skulle behöva kunna lära folk och samt få bort en del av spelarna på servern som bara är ute efter att förstöra. Jag skulle vilja kunna lära spelare också vilket skulle hjälpt mycket om jag hade kunnat använt mig av kommandot /kick. Jag hade då kunnat berätta för nya spelare vad dom gör för fel och genom det så kan dom ta lärdom och kunna utveckla sin rp i framtiden. Jag vill bli servervakt då jag känner att det skulle kunna hjälpa mig att utveckla servern, samt så vill jag kunna ta bort onödiga saker på servern som bilar som är paja och står mitt i vägen.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det finns flera scenarion där man skulle kunna säga att någon abusear eller är korrupt. Men tex att jag är i en skottlossning och blir nedskjuten och dör. Eftersom jag tex då inte vill förlora scenariot så väljer jag att använde mig av kommandot /revive och därför återupplivar jag mig själv och kan fortsätta tex skjuta då eller så tar jag mig där ifrån. Det är ett exempel på abuse / korruption.