Nekad Bjorklund | Ansökan till Servervakt I QT I

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bjorklund

Icke Medlem
Meddelanden
295
Reaction score
115
Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Vad heter du på discord? Bjorklund#7717

Ange ditt födelsedatum 1 Juli 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag - 16.00 - 22.15
Tisdag - 15.15 - 22.15
Onsdag - 13.00 - 22.15
Torsdag - 15.15 - 22.15
Fredag - 14.50 - 02.00
Lördag - 10.00 - 02.00
Söndag - 10.00 - 22.15

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sedan november 2022, men fick indragen så nu från 9onde paril

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Kommer nedan

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt är en person som rpar som alla andra spelare men är som ett extra öga till staffsen. Det ska kunna hålla koll så att rpns regler följs och sköts snyggt, den här är för att lära andra spelare och inte bestraffa dom. Som sv ska man kunna alla regler och man måste också kunna vilja hjälpa folk. Man ska inte söka efter problem utan man tar tag i dom om dom kommer till en själv, så man ska tex inte åka till ett ställe där det kan ske mycket lall bara för att banna folk utan man bannar / kickar dom som man möter på i sin egna rp. Man ska kunna veta skillnaden på vad som är rätt och felö som en servervakt. Man ska kunna vara som en förebild och en extra hand till staffsen.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli sv på unive eftersom jag känner att det kan vara användbart att bära rollen då jag möter på lallare medans jag rpar som polis. Detta vill jag då kunde ta återgärder på. Jag tycker inte som polis att det är jättekul att möta på lallare så jag vill kunna ta återgärder på dom istället för att behöva tillkalla staffs som kan ha viktigare saker för sig. Jag vill kunna hjälpa folk och allmänt utveckla servern. Jag kommer såklart rpa som vanligt även om jag skulle bli SV. Jag kommer försöka vara som en inspiration till spelarna på servern och kunna lära nya spelare hur man rpa och vad reglerna är.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är tex att jag revvar min vän i skottlossning för hen dog eller ber mig om det.
Abuse kan vara att jag bannar en kille i ett scenario för att vinna det, tex i en polis jakt.
Men man kan göra många olika saker för att abusea kommandsen.

4 av dessa bans är felaktig. Dom senaste två och 2 stycken av Tuttakino.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka