Nekad Björnen | Ban Överklagan [IndianTechSupport]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Björnen

Icke Medlem
Meddelanden
143
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198877124199/

Ditt Hex-ID: 110000136a62667

Vad är din discord tagg? skitpaenbrobit

Vem var det som bannade dig? Volle

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet rättare sagt varför jag blev bannad och det var för att jag med misstag skrev "/me n*ger"

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände vara att satt med en irl kompis i discord som aldrig har spelat på unive, jag liveade mitt spel och i f8 hade jag skrivit "/me N*ger för att lalla lite och låtsas som att jag skulle skicka det fast egentligen skulle jag inte göra det. Efter ett tag så klickar jag in i f8 igen och klickar enter när det var inskrivet utan misstag. Det var jätte dumt utav mig och jag är hemskt ledsen över det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban då det var jag som genomförde ett regelbrott. Det var ett misstag utav mig och jag står för det och ber om ursäkt för mina handlingar.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tidigare blivit bannad för powergaming, jag och min kompis körde runt i en volvo på motorvägen och svängde höger sedan vänster och höll på så. Efter en stund av att vi hade gjort sådär så voltade vi med bilen och vi hoppade ut ur den som att ingenting hänt. Redan då förstod jag att man ska rpa på skador fast det var ett misstag utav mig att inte göra så.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra annorlunda är att inte ha lallat med min kompis och skrivit det där i f8 menyn. Eller så hade jag bara fattat att det hade stått kvar i f8 menyn och inte klickat enter och istället klickat på delete.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag och det är att man inte ska lalla om att skriva något i f8 menyn. Det var jätte dumt utav mig och jag står för att jag gjort det.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det gör jag

Nekad, Ser ej att du är bannad men kan vara att du har någon annan i hushållet som har blivit det. Skicka därför en bild på hela ban meddelandet så vi kan se det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka