Nekad Björnen | Ban Överklagan [Blush]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Björnen

Icke Medlem
Meddelanden
143
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198877124199/

Ditt Hex-ID: 110000136a62667

Vad är din discord tagg? skit på en bröbit#8037

Vem var det som bannade dig? b1ush

Bild på banmeddelande: mobiluppladdning_5d6433be2a6b225f46830cda.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde något som bryter mot reglerna och inte riktigt tänkte innan jag gjorde handlingen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag tillsammans med en polare åkte runt relativt sent på kvällen, vi hittade en bil som var "op" och vi tänkte abusea den lite. Vi åkte runt i väggar här och där och sket i att rpa. Jag insåg inte riktigt själv vad jag gjorde innan jag faktiskt blev bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta var inte en felaktig ban då det var jag som gjorde ett betydligt stort fel. Jag ber om ursäkt för mina handlingar och det kommer inte att ske igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tidigare blivit bannad för powergaming, jag och min kompis körde runt i en volvo på motorvägen och svängde höger sedan vänster och höll på så. Efter en stund av att vi hade gjort sådär så voltade vi med bilen och vi hoppade ut ur den som att ingenting hänt. Redan då förstod jag att man ska rpa på skador fast det var ett misstag utav mig att inte göra så.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra annorlunda är att jag hade kunnat rpa på skadorna samt inte abuseat bilen jag hade fått tag på.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag och det är att man alltid ska rpa på skador oavsett.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det gör jag!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka