Nekad Björnen | Ban Överklagan [Adam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Björnen

Icke Medlem
Meddelanden
143
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198877124199/

Ditt Hex-ID: 110000136a62667

Vad är din discord tagg? zzzzzzz#8037

Vem var det som bannade dig? Adam. och Caprio

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: OIPHDN2N7Y5.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Varför jag tror att staffs har valt att banna mig är antagligen för hur min rp varit på sistone. Jag har skjutit en del, gjort en del regelbrott osv. Men de som står i ban anledning stämmer inte alls överens med det som faktiskt har hänt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag var uppe vid stora scenen och tog över LSA säljet och då kommer GSF och börjar prata lite med oss. Jag skulle åka därifrån och en utav deras hoppade ut med en shotgun och började rikta på oss. Jag hoppar ut med min glock i handen och när jag såg att han inte riktade på mig mer så började jag skjuta.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. På ett vis tycker jag att det var en felaktig ban, varför? I "mer detaljer" så står det att jag undvek support och att det var därför dom valde att permbanna mig. Men grejen är den att dom inte ens bad mig att hoppa support utan dom bara drog mina roller rakt av och permbannade mig från både fivem servern och discord servern. Jag har även bevis på att dom inte skrev något till mig i pm eller liknande innan de bannade mig. Men jag har även gjort en del fel som till exempel skjutit för mycket eller gjort en del regelbrott.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tidigare blivit bannad för powergaming, jag och min kompis körde runt i en volvo på motorvägen och svängde höger sedan vänster och höll på så. Efter en stund av att vi hade gjort sådär så voltade vi med bilen och vi hoppade ut ur den som att ingenting hänt. Redan då förstod jag att man ska rpa på skador fast det var ett misstag utav mig att inte göra så.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra annorlunda är la att ha saktat ner lite på skjutandet och varit lite mer noggrann och tänkt efter lite mer innan jag tar mina dumma beslut.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag, vilket är att jag ska alltid tänka ett steg framför innan jag gör en sak ig. Som till exempel innan jag ska skjuta så att jag utgår från suntförnuft och inte fearrpar osv.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det gör jag

du erkänner i din PM att du är problemspelare och att du inte förbättrat dig sen din tidigare ban. Därav inte välkommen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka