Nekad björn stryparn | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
29
Reaction score
7
Länk till din steam profil: rovsniffarn1

Ditt Hex-ID: 1100001717ec3c0

Vad är din discord tagg? davan777_16447

Vem var det som bannade dig? Filiri

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-07-30 154904.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? tror att jag sitter och ljuger för staff och tror att jag gör powergaming när jag skickar in en report att jag dog i spawnmenu och då råkade jag ta taxi firman istälet för att ta den jag dog på.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag åkte runt i en taxi bil och var flera meter iväg från marja lisas och sen gjorde jag spawn menu och såg att jag var död.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. mest mitt fel att jag satte inte klipp programet på 5 minuter istället för en minut för då skulle jag aldrig vara här och jag kan alla regler och jag fattar vad powergaming är.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. en var felaktig ochg jag blev permanent avstängd flera månader sen. sen var en ej angiven. sen var det snackar ooc ingame vet ej vad det betyder.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? bara trycka e och skipa allt deta orkar inte med att göra allt det här

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja bara trycka e och inte va med allt detta

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka