Nekad björn stryparn | Beslut Överklagan [Fille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
29
Reaction score
7
Ditt discord namn: davan777_16447

Ditt Hex-ID: 1100001717ec3c0

Vad för typ av beslut gäller det? om jag får ha kvar min medlem och krim eller inte

Vem/vilka tog beslutet? Fille.1

Varför tror du själv att beslutet togs? därför jag var dum och c-loggade fast jag vet mycke väl att man inte får göra så.

Hur är beslutet felaktigt? det var så här jag jobbade på taxi men då ringde nån mig och säger att tre grabbar behöver skuss så då åker jag ditt och hämntar upp dom sen ville dom att jag skulle åka runt vinewood sen höll dom och mobbade min dialekt och sa att jag snacka som en skåning och sen började dom snacka tyst bakom ryggen på mig att dom skulle skuta mig och sen bara sa dom att dom skoja bara sen ville dom hit och dit så då fick jag nog och körde upp på en kulle sen klev dom ut ur bilen och sköt mig och loota mig på massa av mina pengar sen gjorde jag en help ticket men jag fick bara markerade som börjad sen markerade som löst och så då blev jag arg men då hittade någon mig och körde mig till sjukan men jag var arg på staffet och jag trodde att jag var värd en rev så när sjukvåraren hjälpte mig så gjorde jag ett stort misstag och bara cloggade det känndes fel men då var jag arg på staffet och jag ångrade mig efter det och fick en ban på 24 timmar det var ett rejät misstag av mig men det var skit dummt av mig det kommer aldrig henda igen.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/kSToB8ehWMFxGcpr8?invite=cr-MSwxY0IsNDExNjAwMTk5&v=335

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
Du blev tyvärr bannad under din test-period för detta och därför fick du indragna roller. Du får ansöka om medlemskap igen och köpa om krim ifall du skulle vilja det! :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka