Accepterad bizq | Whitelist ansökning[Valentino]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BizQ

Icke Medlem
Meddelanden
87
Reaction score
19
Användarnamn: bizq

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/bizq

Vad är ditt namn i verkligheten?

Vad är ditt discord namn? T.#3788

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1996

Berätta om din karaktär. Föredetta kontorsnisse.

Största drömmen är att bli polis, och det reflekteras i hans liv där han är väldigt anti-våld.
(Nästan) allt går att lösa med ord, och om det inte går så kan man ju alltid ringa polisen.

Sk. snitch, inga problem med att berätta för farbror blå om han varit vittne till ett brott.

Runt 30 år gammal.

Skulle nog i dom flestas ögon kunna betraktas som en tönt och kanske lite osäker.
Vill inte slåss (oklart om han ens vet hur man gör)

Älskar att fiska, åka bil långt under hastighetsgränsen och att se skurkar bakom lås och bom.

Varför ska just du bli whitelistad?
Tror att dom flesta som ansöker är p14 med voicechanger och vill vara gangster.

Min karaktär är så gott som tvärt om.

Jag har spelat mycket RP, inte jättemycket på just GTA men allt ifrån DarkRP på G-Mod till roleplay i sänghalmen. Tror att jag kan erbjuda bra RP scenarion då jag inte direkt går till att attackera folk utan försöker lösa saker med ord.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server?
(anledningen till att jag skippade denna fråga först var för att det inte stod "Krävs" vid den.

Jag vill bli whitelistad på denna server för att det är en utav dom största svenska RP servrarna på fivem.

Ganska tröttsamt att spela på en liten server med dålig administrering och låg nivå på RP, som många andra svenska servrar tyvärr är.

Hur många timmar har du på FiveM? 60

Hur hittade du Multistaden? Sett lite klipp här och där, och letade efter en stor svensk RP server, och detta verkar som den största och bästa.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Spelat tidigare på eclipse rp men det var ett tag sedan.

Senast ändrad:
Utveckla "Varför ska just du bli whitelistad? " Samt glömde du frågan

"Varför vill du just bli Whitelistad på denna server?"

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka