Accepterad BizQ | Ansökan till Servervakt [Grizly]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BizQ

Icke Medlem
Meddelanden
87
Reaction score
19
Vad är ditt namn i verkligheten?

Ange ditt födelsedatum
1 Januari 1996

Vad heter du på discord? BizQ#3788

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 16-03

Hur länge har du spelat på Unive? Mer än ett år

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Se till att RPn rullar på även om det inte finns staff tillgängliga.
SVBanna lallare och sen vidarebefodra klipp för att förlänga bannen
Revive när folk dör av bugg, nån råkar pistolwhippa någon mitt i scenario etc.
DVa bilar! Som polis på patrull åker man jävligt mycket bil, då ser man otroligt många bilar som står mitt i vägen och bara väntar på att någon ska köra in i den.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? I arbetet som polis möter man otroligt mycket lall. T.ex. behöver man SV för att kunna svbanna en person som snor polisfordon istället för att göra en report och vänta på staff medans bilen åker till andra sidan stan och sen behöva avbryta allt man gör för att springa tillbaka till polisstationen. Nu när trainee programmet rullas ut och många staffs har blivit demotade så behövs det fler servervakter.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Snabbt kunna eliminera lall och se till att RP flyter på, hjälpa till där jag kan.

Varför ska just du bli servervakt? Jag har typ 4-5 månader av SV erfarenhet utan någon anmärkning, sen 1 månad supporterfarenhet, utan anmärkning vad jag vet. Gissar på att aktivitetsnivån inte låg på topp men annars har jag aldrig fått någon skit för något jag gjort som varken SV eller support.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för att jag ser mycket scenarios som förstörs av småsaker som kan fixas enkelt med ett par kommandon, och det behövs verkligen snabbare respons i vissa fall, t.ex. det jag tog upp ovanför om snodda polisbilar mitt i scenario osv.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Mycket god, har koll på alla som är tillgängliga support. Som SV är det ju /kick (ID) (ANLEDNING) /svban (ID) (ANLEDNING) och /dv (radius)

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans När jag började spela på servern fick jag ett par felaktiga bans, sen fick jag ban för halv-ooc och en för powergaming när jag buggade igenom en bro. Mycket mer än så är det inte.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

+rep förtjänar servervakt

Öppen PM - Snabba Svar
Discord: Axcept™#9999

Axcepto Gang.gif

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka