Accepterad biscut | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

biscut

Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199123239588

Ditt Hex-ID: steam:1100001455192a4

Vad är din discord tagg? bamse2000

Vem var det som bannade dig? Avzo

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag bröt en liten regel

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jo min vän körde in i en gränd med en annan bil. dem i bilen hoppade ut och riktade en pistol mot min vän. jag hade hoppat ut lite tidigare och va ändå ganska nära. men jag va så långt bort jag hörde dem inte längre. jag sprang iväg och kom undan.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tror att han som placerade bannen inte visste att jag redan blivit bannad på grund av detta. alltså vad jag menar är att detta hände för 2 dagar sedan och jag har redan blivigt bannad för detta så jag tror det e lite konstigt att bli bannad 2 gånger på 2 dagar av samma regel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag blev bannad 1 gång innan och det var ju just detta då alltså jag blev bannad innan för detta och lärde mig att inte göra så men sen blev jag bannad igen 2 dagar senare för någon anledning

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag hade kunnat läsa reglerna innan vilket hade gjort att jag hade stannat när han drog fram pistolen

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, jag har lärt mig att inte göra sådära och jag kommer läsa reglerna. och hoppas att detta inte händer igen

Har du läst våra regler? Nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka