Accepterad Biro | Whitelist ansökning [ SecretM ] [A.William]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Biro

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198873468399/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan

Vad är ditt discord namn? Biro#4442

Vad är ditt födelsedatum? 23 November 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Kevin Abrahamsson är 20 år gammal och har blivit uppväxt i ett litet område med massor av folk som var kriminella i multistaden där Kevin inte hade några inom sin närhet förutom hans föräldrar. Vi bodde i en liten lägenhet med mycket stökigt och ingen hade motivation att fixa till det. Min mamma var arbetslös och drack oftast på sin fritid annars så satt hon och latade sig och tog inte tag i sina problem. Min pappa jobbade arslet av sig och jobbade som svetsare och jobbade oftast övertid och jag inte fick den tid jag ville med min pappa. Alla mina känslor var borta på grund av att jag inte fick en viss kärlek av mina föräldrar långt inom mig så ville jag hjälpa mina föräldrar men han mådde dåligt och tappade all motivation. Kevins intressen var inte så stora inom fotboll eller andra saker i hans ålder men hans mesta intressen fastnade hos dom coola motorcykel gängen som körde runt. Kevins stora dröm var att ha sitt egna lilla gäng och vara stor och många personer så upp till honom, Kevins klädstil var skin jackor och boots och jeans med hål i och kedjor som hängde lösa, Kevin bar dessa kläder för att han inte ville ge upp på sin dröm och att försöka se upp till dessa coola killar därför hamnade Kevin i den sits han sitter i idag och Kevin lever vidare.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker ni borde whitelista mig för jag bidrar med full energi inom roleplay och jag tycker roleplay är väldigt roligt och tycker min karaktär passar väldigt bra in inom roleplay och tror att mina karaktär kommer bidra med mycket energi och till en seriös roleplay. Jag tror att folk kommer tycka om min karaktär och kommer nog tro att min karaktär är intressant och även min bakrund inom min uppväxt. Jag tycker jag skulle passa in och ge roleplay världen en rolig kompis

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För jag tycker roleplay är en roligt och jag tar det på en seriös nivå samt att jag känner mig som i verkligheten. Det skulle vara kul att kunna få några fördelar inom en server jag verkligen tycker är rolig och tar på en seriös nivå

Hur hittade du Multistaden? Jag googlade på svenska fiveM servrar och jag såg att ni var den bästa ratade servern på hemsidan och tänkte att jag skulle ge den en chans och till slut efter några timmar när jag förstod mer om roleplay så tyckte jag det var väldigt roligt och jag spelar det dagligen

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul och bidrar med rolig energi och få en sammanfattning inom rp och till och med utveckla min rp nivå och bli mer kunnig inom servern och att ge nya på serven en bra uppfattning inom servern och rp överlag

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej bara multistaden och jag kommer fortsätta spela på denna servern

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka