Nekad Birful | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Birful

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Vad är ditt discord namn? Oscccaaar

Vad är ditt födelsedatum? 15 Maj 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Birful byn, född 1987

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, omtänksam och har arbetsglädje

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Birful byn är uppvuxen i ett villa område tillsammans med båda sina föräldrar och en brorsa. Han har både gått i skolan och testat på olika jobb. Han är målmedveten och snäll och vill allas bästa. Ibland är han för snäll för sitt eget bästa. Hans framtidsplaner är att jobba som sjukvårdare eller som mekaniker då han gillar bilar men han gillar också att hjälpa folk med problem vilket sjukvårdare gör väldigt mycket.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en hög rp och väldigt unika rp scenarion. Jag kan bidra med en skön stämning med andra spelare och göra så att folk mår bra och har roligt på servern. Jag tror att folk tycker det är roligt att vara i scenarion med mig då jag har väldigt unika och roliga saker som jag gör.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte bara ska spela för att du själv ska vinna i ett senario. Du ska även spela så att motparten kan vinna. Allt beror på hur scenariot ser ut och vad som har hänt. Du ska inte bara spela för att du själv tillexempel tjänar massa pengar eller så du ska spela för att göra så att rp blir högre.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja jag har brutit mot reglerna förut. Jag har spelar på servern länge och när jag va ny så gjorde jag många misstag som tex powergaming då jag trodde att om ingen såg så behövde man inte ta hänsyn till det. Det jag lärde mig va att man skulle läsa reglerna

Är du aktiv deltagare på en annan svensk RP server utanför Unive? Nej

Har du läst och förstått serverns regler? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Det finns många olika regler på servern men en av de viktigaste reglerna är suntförnuft. Denna tycker jag är väldigt bra då den innehåller nästan alla andra reglerna här på servern. Tex om du om du vdmr någon så är det ju suntförnuft. Hade det verkligen hänt i verkligenheten att du bara kör över någon flera gånger mitt i stan för att du tycker det är roligt. Nej det hade man inte gjort. En annan som är väldigt viktigt enligt mig är nlr som jag tycker att många inte håller sig till. Det innebär att man ska glömma bort föregående scenario ifall man har dött eller blivit skjuten. Många dör och sen kommer det tillbaka för att hämnas eller något beroende på vad som hänt. Eller fortsätter snacka som att inget har hänt. Detta tycker jag är väldigt tråkigt då det sänker rp nivån något otroligt.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Nekad.
Anledning:
Du får endast skicka in 1 ansökan per 24timmar.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Senast ändrat av en moderation:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka