Accepterad Birful | Ban överklagan [Kazlick]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

_Benkt_

Icke Medlem
Meddelanden
289
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199124169116/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: _Benkt_

Vad är din discord tagg? _Benkt_#5615

Vem var det som bannade dig? Swiipe

Hur lång tid var din ban? min ban varar i 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: lallar ~Swiipe

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att när jag skulle lära en kille hur man undviker ett slag så misstolkade swiipe tror jag alltså han trodde vi sprang runt och lallade och han såg förmodligen inte hela RP

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag stog unegifär 100 meterifrån busshållsplatsen som lligger vid torget, min vän kom fram till mig och sa hej, jag sa hej tillbaks och han sprang iväg in och satte sg i en bil där det satt en anna person. jag sprang efter för att jag ville fortsätta prata, när vi hade ståt där och pratat i unegifär 1 minut så sa jag jag vet hur man dogar slag för att när jag var liten så gick jag på karate. killen som satt i förarsättet sa okej får jag testa slå ig? jag sa jag kommigen då, han tog sats för att slå mig och jag undviker slaget och slår en gång tillbaks bara för att vissa att jag vet hur man försvarar sig, sen presis när jag skulle slå honom och han skulle göra som jag gjorde loggades jag ut från servern och det stog du har blivit avstäng efter som att du lallar. jag antar att Swiipe som han hette inte hade sätt hella ropleplayen. (Dock så kunde jag ha valt ett annat ställe att vissa hur man gör men jag kännde att ingen var nära så jag passade på.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. alltså jag skulle säga att det var en felaktig ban men eftersom swiipe förmodligen inte såg hela RP så förstår jag att han banade mig men jag själv hade först kickat personen och sedan skrivit Vad gör du? eller typ Varför lallar du så jag själv kan försvara mig eller något liknande.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad unegifär 4 gånger jag skulle säga att dom flesta av dom har varit felaktig men det finns säkert 1 som har varit rätt, en gång var när jag var ny till servern och jag sprang på en trotoar plötsligt föll jag till marken och en kille kommer fram till mig och säger håll in X så ställer du dig upp, jag höll in X och då loggades jag ut och det stod du har blivit avstängd för suntförnugt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat valt en annan plats att vissa hur man gör eller vara en box tränare som jag kallar det. för då blir det en lite bättre och värkligare Roleplay senario.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig att man ska vara lite försiktigare vad/vart man gör sina roleplays och kanske inte göra en Boxings rolplay på en offentlig plats.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka