Accepterad Birful | Ban överklagan [Fader Groggen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

_Benkt_

Icke Medlem
Meddelanden
289
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199124169116/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: _Benkt_

Vad är din discord tagg? _Benkt_#5615

Vem var det som bannade dig? ALABAMA CRACKER

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: failrp ~Alabam Cracker.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att det är för att jag lanade på ett tak när jag skulle hjälpa en kille (jobbar inom sjukvården)

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var på sjukhuset och fick ett larm om att det var en medvetslös medborgare vid båtbolaget, jag bestämde mig för att ta helicoptern eftersom det går snabbas när man är på sjukhuset. Jag flög ditt och kollade vart någonstans han kan vara, jag såg ingen person så jag bestämde mig för att landa och kolla från marken. Jag hade brottom eftersom jag hälst inte vill vara när vatten när man räddar liv och är själv så jag var tvungen att ta ett sanbbt beslut om vart jag skulle landa och bästmmer mig för att landa på ett hus tak precis när jag stännger av min motor så loggas jag ut från servern och det kommer upp du har blivit avstängd av alabama cracker i 10 dagar om du vill överklaga din ban gör det här www.multipvp.se

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. alltså jag landade på ett hustak som man egentligen inte ska så han har ju rätt att banna mig men alltså jag själv tycker det var lite över drivet i 10 dagar... har lärt mig att ta lite bättre beslut och tänka över vart jag ska landa.
torde först att man kunde landa där för det var ett platt hus tak och ingen person var där men fick reda på att man inte fick det, kommer inte hända igen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad unegifär 5 gångar men dom flesta av mina bans har blivit överklagade eftersom dom flesta har varit felaktiga, en av dom 5 gånger näj ag har blvit bannad är när jag var ny till servern och sprang på en trotoar plötsligt så föll jag till marken och låg där i unegifär 1 min till slut så kom en grabb fram till mig och säger håll in X så ställer du dig upp, jag höll in X och då loggades jag ut och det kom upp du har blivit bannad för sunförnuft.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunat ta ett bettre beslut om vart, när och hur jag skulle landa.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja man ska ta bättre beslut när man är i tjänst och använder ett fordon som inte är så vanligt alltså en helicopter i detta fall.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka