Inaktuell Binkann | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Lukas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Binkann

Icke Medlem
Meddelanden
270
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Vad heter du på discord? binkann

Ange ditt födelsedatum 12 Mars 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det känns roligt arbete och få hjälpa staff teamet. Sen får jag hjälpa serven att få in mer medlemmar på serven och då får jag ett större ansvar som känns roligare. Så vi får bra rp nivå på serven så det blir roligare och rpa.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag anser att jag är ett utmärkt val för rollen som Medlemskapsansvarig. Jag är noggrann när det gäller att välja vilka som får tillgång till servern, eftersom vi inte vill ha personer som inte kan uppföra sig ordentligt. Jag är en ansvarsfull individ som är mogen, kompetent och seriös. Jag behandlar alla med respekt och genomför intervjuer noggrant, lyssnar på vad de har att säga och gör sedan en bedömning om de är kapabla nog att bli en del av Unives Community. Dessutom är jag mycket aktiv, ungefär 5 timmar om dagen, och kommer att ägna en stor del av min tid åt att läsa ansökningar och genomföra intervjuer för att ta in nya medlemmar.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag kommer alltid att visa tålamod och respekt, eftersom alla inte är experter på rollspel och hur reglerna fungerar, särskilt nya icke-medlemmar som inte är bekanta med rollspel. Jag kommer att göra allt som krävs för att introducera nya individer till Unive, eftersom jag anser att det är en viktig del av vår utveckling. Som jag nämnde tidigare kommer jag att ha mycket tålamod med de nya i Unive som behöver rådgivning och hjälp.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Veta alla grundregler så du inte råka göra något regelbrott som du inte visste fanns och inte lalla och ha en väldigt bra rp nivå så staffs eller medlemmar tycker att du är bra på att rpa.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? För att bli en del av Unive bör man ha tillräcklig kompetens för att följa serverns regler. Varje medlem på Unive bör alltid ha en högkvalitativ rollspelsupplevelse och verkligen engagera sig i rollspel (alltid försöka tänka logiskt). Man bör upprätthålla en positiv ton utanför karaktär och inte engagera sig i konflikter med andra medlemmar eller personal. Jag kan ge ett exempel på en situation som jag ofta ser: Någon förlorar något eller blir dödad i spelet och väljer att ta det utanför karaktär genom att argumentera med den andra parten, vilket ofta inte slutar bra eftersom det bryter mot serverns regler.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Om jag skulle vara ansvarig för medlemskap, skulle mina uppgifter innefatta att hantera medlemskap och relaterade frågor. Detta skulle innebära att jag säkerställer att medlemmar registreras korrekt och får rätt tillgångar. Jag känner att jag även har ett ansvar inom spelet att underlätta för personalen genom att bannlysa spelare som inte följer reglerna.

Hur ser din aktivitetet ut? Måndag 15:50 till typ 22:00. Tisdag 13:50 till 2:.00. Onsdag 15:40 till 22:00 Torsdag 14:50 till 22:00. Fredag 15:40 till typ 03:00 Lördag typ 11.00 till 03:00 Söndag 11:00 till 21:00 (kan ändras lite om jag har träningar eller ska hänga med kompisar)

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Nej

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

Inaktiv ansökan, ingen aktivitet på ansökan på 1 månad! Om du fortfarande är intresserad av att bli MA-Ansvarig kan du skicka in en ny ansökan..

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka