Nekad BING | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BING

Aktiv Medlem
Meddelanden
1,123
Reaction score
47
Länk till din steam profil: steamcommunity/profiles/bing02

Ditt Hex-ID: steam:11000013ff596bd

Vad är din discord tagg? 1bing

Vem var det som bannade dig? Jaak sen så minns jag inte vem ingame

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: sgd.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag bytte till en annan server + drog en terrordåd på servern

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Blev rdmad x antal gånger sen efter så fick jag damp och drog en terrordåd så hörde jag senare att det skulle startas upp en ny server så bytte jag till den då eftersom vid den stunden så tänkte jag inte så mycket och började göra saker som jag ångrade som att dra en terrordåd och byta server.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nope det var rätt till 100%

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inte blivit bannad på 6 månader men senaste tror jag va att jag snackade ooc

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? aaa att bara brösta att bli rdmad några gånger och inte dra en terrordåd och sånna saker. Jag kunde ju stannat lojal till servern

Har du lärt dig någonting efter din ban? till 100% att inte dra en terrordåd och saker utan bara brösta det och gå vidare.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka