Nekad BING | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BING

Aktiv Medlem
Meddelanden
1,123
Reaction score
47
Länk till din steam profil: steamcommunity/profiles/bing02

Ditt Hex-ID: steam:11000013ff596bd

Vad är din discord tagg? 1bing

Vem var det som bannade dig? Vet inte nu eftersom det var många som blev inblandade i min ban

Bild på banmeddelande: alqardas.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag begick terrordåd under wombat skandalen vilket ledde till min ban eftersom jag var olojal, lämnade servern för en pissig server och sköt allt och alla vilket jag ångrar

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag sköt folk i ett gänghus så blev jag bannad för terrordåd av staffs. Samt så var det möte med gänget och vi bestämde oss alla för att byta server.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen var rätt men jag tycker väl ändå jag har suttit ut den, Ifall man jämför mig med andra så är jag inte alls så problemsatiskt som alla andra som blir bannade från servern, då min historik ser väl relativt ren ut. Så kan man ju också överväga allt bra jag har bidragit till servern också

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja det var ooc ingame senast vilket jag ångrar och har lärt mig

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja inte dragit terrordåd utan bara låtit de andra lämna servern och stannat lojal till unive

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka