Accepterad BING | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BING

Aktiv Medlem
Meddelanden
1,123
Reaction score
47
Länk till din steam profil: bing02

Ditt Hex-ID: 11000013ff596bd

Vad är din discord tagg? 1bing

Vem var det som bannade dig? Jaak

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-05-12 185725.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Discord: Så blev jag bannad för att jag spelade på en annan server vid namn wombat och ingame så gjorde jag terrordåd och sköt allt och alla men jag är ej längre bannad ingame längre för någon anledning

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt i womat roleplay discorden så blev jag infomerad av jaak att mina roller blev indragna.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. bannen var ju i sig rätt till 100% men jag tycker nog att jag förtjänar en andra chans hos servern då jag kommer bidra med en högkvalitets rp.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag tidigare har aldrig blivit pbannad men bannad för väldigt små saker

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja absolut inte att dragit terrordåd utan bara att lämna servern fredligt utan att göra något, kunde istället att frågat en staff att dra mina roller och så skulle jag ha gått vidare. Eller bara helt enkelt varit lojal till servern i sig vilket jag kommer vara ifall jag får en andra chans.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja absolut kommer sluta att vara så skottkåt och bara njuta av rpn som man kan generara utan att skotta och göra andra saker.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka