Nekad Biltut123 | Ban överklagan [Tropical]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mango macka1

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199144477843

Ditt Hex-ID: 11000014695a493

Vad är din discord tagg? mango macka#1198

Vem var det som bannade dig? tropical

Hur lång tid var din ban? perma

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? terrordod

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag tog ett dumt beslut och valde att jag skulle skjuta 2 i medlein på piren men sen körde några på mig och då tappade jag det och började skjuta mer folk.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi i pinnrad Mc och Lost mc hade krig med medlein vi hade stormat dem OSV sen fick jag höra att medelin var på piren då åkte jag dit med en glock och ak o skulle skjuta dem men det fattar jag i efterhand att det var väldigt dumt från min sida och det skall ej ske igen men iaf så sprang jag ner o börja skjuta men när folk sedan började köra på mig tappade jag det och börja skjuta dem också. sedan blev jag bannad. jag vet även om att jag nyligen var bannad men denna gång har jag seriöst tagit lärdom och kommer ej göra om detta igen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. tropical gjorde rätt att banna mig.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har haft bans OSV men jag har inte tagit lärdom förut av dem men nu har jag lärt mig pårikigt och ska börja bete mig mera. jag har tänkt över alla mina bans och jag har bestämt mig att jag ska bete mig och sluta göra regelbrott. jag ska nu mera sköta mig bättre overall, jag kommer alltså inte lalla runt och ta rp mera seriöst än vad jag gjort förut

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat tänka efter mer och inte ens tänkt tanken om att skjuta på piren jag skulle bara antligen skitit i och åka dit eller stå en bit iväg och när dem rört sig utanför piren en bra bit skulle jag försök och kidnappa dem 2 spelarna som var med i medelin. jag skulle alltså tänk och gått mer efter suntförnuft och tänka genom min rp så den blir till en högre nivå jag hoppas att jag får en ny chans och om jag får det kommer min rp nivå vara högre än aldrig som egentligen den ska vart förut mig jag har ej varit mogen nog så nu ska jag verkligen bete mig mera. jag ska ha en bra social rp istället för en osocial rp och skjut rp.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja absolut jag har tänkt efter och lärt mig mycket.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja absolut

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka