Accepterad Biltut123 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mango macka1

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199144477843

Ditt Hex-ID: 11000014695a493

Vad är din discord tagg? mango macka#1198

Vem var det som bannade dig? lökis

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image[1].png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag skjöt ner några som skulle försöka döda mig och försökte sedan combat loggade jag.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var vid LSA och rånade en kille som kaxade, sedan kom det 3-4 bilar som åkte efter mig och jag sprang upp för en backe brevid LSA där drog jag min ak mot alla och ser att dem riktar ut ur bilen och ska precis börja skjuta mig. jag börjar då skjuta mot dem och får ner alla utom 1 bil och jag antar att den bilen ringde polisen för polisen kom till plats innan jag hann dra. jag hållde min ak och riktade på polisen och då blev jag ihjälskjuten och combat loggade.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var inte en felaktig ban då jag var dum nog att skjuta mot så många och clogga när jag fåt en ny chans av staffs.
men nu efter ett bra tag på min ban har jag lärt mig att man skjuter inte i onödan så mycket och man cloggar ej.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Många av bansen är från när jag var ny inom rp:n

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat tänka efter och inte skjutit dem när dem är många fler än mig och jag har lärt mig att inte rikta/skjuta poliser i sådana sceanrion utan bara kunnat gett upp och gjort ett roligt scenario där polisen får gripa mig. och inte loggat. jag hade kunnat bara tänkt nu låter jag polisen gripa mig så har jag ett roligt socialt scenario med dem eller att jag kunde låta dem kriminella kidnappa mig istället för att skapa en onödig skottlossning och en oplanerad skottlossning och det kommer jag inte göra om. om det någon gång behövs skjutas i min rp igen kommer det vara väl planerat och bra utförda sceanrion.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har verkligen lärt mig mycket efter min ban. Jag har också ett mål om jag får komma tilbaka jag kommer att framföra en bra och social rp, jag har lärt mig att inte logga och sluta upp med skjutandet det är min negativa sida som har vart framme väldigt mycket men det kommer jag sluta upp med helt och hållet.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? aa absolut!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka