Accepterad BilTjuven07 | Medlem ansökning [Bogha1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BilTjuven07

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/ThisSucksSoMuch/

Vad är ditt namn i verkligheten? Mohammed Ahmed

Vad är ditt discord namn? Getclapped#9219

Vad är ditt födelsedatum? 20 Juli 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter hmodi. Hmodi är från Irak och drömmer om att bli en polis eller en mekaniker. Hmodi har väldigt många känslor och är rätt sårbar. Hmodi gillar att gymma i fritiden och spela fotboll. Hmodi har svart hår med stora gröna ögon. Hmodi är 185 cm lång och väger 75 kg. Hmodi är ett smeknamn för stjärna på arabiska. Hmodi kommer någon vacker dag att bli polis. Hmodi äger med en saab 2009 och siktar på att köpa en Tesla.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem för att hjälpa staden bli större och tryggare. Jag vill bli polis eller mekaniker. Om jag blir polis så kommer jag se till att kriminaliteten minskar i staden. Jag kommer göra allt i min makt att hjälpa staden bli en säkrare plats för alla. Jag behöver då vara medlem för att kunna utbilda mig till polis. Om jag inte blir polis kommer jag bli mekaniker. Jag behöver med bli medlem för att vara mekaniker.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är att rp på själva staden är väldigt rolig. Man känner ju sig som om det vore på riktigt. Det är en bra start för ungdomar som mig att lära sig om riktiga livet. Jag är 14 år och på Unive lär man ju sig mycket om hur man blir en vuxen. Det är det som är roligt med staden.

Hur hittade du Unive? Min kompis bad mig joina Unive genom discord. Han sa att det var en väldigt bra server och jag håller helt klart med honom.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspel är ju att bli polis. Om jag blir polis så kommer mitt mål med rollspel vara att bekämpa brott. Jag vill då minska kriminaliteten i denna staden. Det är mitt mål om jag inte når mitt mål att bli polis så kommer jag bli mekaniker. Jag vill då bli mekaniker eftersom jag tycker det är roligt att fixa bilar.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål i Unive är att bli polis och minska kriminaliteten. Jag vill med att själva staden ska ha mer invånare som rollspelar där. Om jag blir medlem kommer jag se till att alla mina vänner som spelar andra spel laddar ner fivem och går in på Unive. Dom kommer att spela hela tiden.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag spelar inte olika servrar eftersom att jag är lojal mot Unive. Den enda Fivem serven jag spelar är Unive Och det kommer vara så till dan jag dör.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka