Nekad Billy_Ohman | Polismyndigheten Ansökan (Noble)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Billy_Ohman

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 30 Augusti 2006

Vad heter du på discord? Billy Öhman#6423

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 520+ typ

Hur aktiv kommer du att vara? Ganska aktiv, skolan har ju dock börjat så kanske inte lika mycket nu men allt från 1-2 timmar om dagen till 7+ timmar.

Vad heter du? Melwin Larsson

Hur gammal är du? 21 år

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Ja

Varför vill du bli polis? För jag tycker det är ett roligt jobb där man kan röra sig runt en hel del (jag har svårt att jobba på ett fast ställe) Man får träffa folk och vara social och få folk att känna sig trygga.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Att man är social och bra med folk. Det är viktigt för att om du är dålig på att vara social eller aggressiv så kommer folk inte tycka lika mycket om dig och det kan få folk att tappa respekt för poliskåren eller typ om man kanske är kaxig mot folk som man har tagit fast eller ska ta fast kan dom bli mer arga på polisen och vilja ha hämnd.

Vad vet du om yrket i helhet? Ganska mycket. Vet hur det mesta funkar och hur man ska sköta olika händelser som kan ske i staden osv.

Har du några tidigare erfarenheter? Ja, jag har varit polis innan i en annan stad.

Hur är du som person? Jag är ganska trevlig så länge folk är det tillbaka men kan bli väldigt arg och kaxig mot folk som inte har respekt eller är snälla mot mig.

Är det något vi bör veta om dig? Inte direkt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka