Accepterad Billy Andersson | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Lowq]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ReaperNSP

Aktiv Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
598
Reaction score
63
Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav

Vad heter du på discord? ReaperNSP

Ange ditt födelsedatum 1 Januari 1970

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag skulle vilja hjälpa till att underlätta staff teamets jobb och kunna hjälpa till. Jag vil ge chansen till andra så jag fått min chans. Jag gillar att träffa nytt folk och läsa andra personers ansökningar. Jag brukar titta på andra Medlems, MA, Staff, SV ansökningar och brukar själv bedömma de i huvdet. Jag skulle vilja få en chans att få vara med i staff teamet och kunna få välja framtidens unive spelare. Samt så tänkte jag att det är en stor ära att få vara en MA och få hjälpa till i medlemskaps ansvariga teamet. Det som fick mig tänka: Jag ska ansöka till MA är helt enkelt alla MA's, Staffs och ansvariga i servern. Att få vara med och hjälpa till i en server som jag spelat på i 8 månader hade vart en ära.Jag vill faktiskt inte själv tycka något, jag vill påverka med min åsikt. Jag vet vilka som passar på denna server och jag vet vilka som ej ska vara här.Jag vill och få lära känna staff teamet och hjälpa. Jag vill också röra mig framåt i denna servern. Jag går från SV till MA och kanske någon gång så blir det Helper+. Jag vill visa denna servern att staff teamet hjälper på ett positivt sätt och inget negativt.Mina mål för denna server är inte att ha det bästa gänget i hela servern eller att andra ska lyssna på mig utan det är att visa att vi har bra community och att visa att vår käre Phillip320 ger 100% och försöker se till att både de som rpar och staff teamets sköter det bra.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag vet hur det ska gå till när man ska godkänna eller neka någon. Jag är både erfaren och kompetent. Jag var polis utbildare för trafiken, vapen och befordring. Jag vet hur det gick till att läsa prov som i det här fallet är ansökningar. Jag vet om den är utvecklad eller välutvecklad. Jag kan läsa ansökningar och se det i deras perspektiv och till sist så kan jag jobba bra med andra. Jag vet också om en spelare passar i Unive eller om de är här för att lalla och är uttråkade. Jag kommer inte heller acceptera någon om jag känner de irl utan att jag godkänner de som väl passar.Jag vill det bästa till andra i servern och till alla andra runt om mig. Jag vill att Unive håller sig stabilt med bra spelare på den. Samt så kan jag finna en god chans att jag sköter det bra med MA arbete och arbeta med andra staffs på ett positivt sätt.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag bemöter de både bra och proffsligt. Jag ska inte sitta med någon dryg attityd eller jobbig röst utan jag ska ta fram den goda sidan av mig och ska ha en lugn ton. Jag brukar alltid låta trevlig och kanske frågar hur deras dag vart. Jag tycker från min perspektiv att folket själva ska kunna också prata med en bra ton. Det ska alltid börja med att jag pratar skönt och bra och sprida glädjan/det positiva känslan till de jag bemöter i medlem ansöknings intervjun. Jag vill också kunna vilja se hur de tänker och tycker från deras perspektiv. Hade samt aldrig någonsin förnedra någon för deras etnicitet eller deras hudfärg. Jag personligen har lärt mig att alltid bemöta personer på ett positivt sätt och att alltid vara trevlig. Jag ska aldrig vara dryg och vara typ: Vad vill du? Varför ansöker du? med en ganksa dryg eller attityd full ton utan att jag ska kunna, aa helt enkelt bemöta alla nya spelare på unive på ett underbar och roligt sätt.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag skulle vilja kunna få folk se rollen Medlem som en bra och viktig roll och ingen roll som betyder att bli en korrupt polis som tar vapen och skjuter alla eller att bli kriminell och bli en problem spelare på denna servern. Jag vill att allt ska vara rätt. Jag vill att andra ska kunna höja sin rp nivå och inte ha någon tjej karaktär och ha en man röst eller att man ej har medlem för att slå ner andra. Medlem rollen ska vara ''helig'' och att man ej ska bara tramsa bort den. Medlemskaps Ansvarig är inte bara en roll, det är en ära. En ära att få komma med i unive staff team. Att kunna få välja unives framtida spelare. Få träffa nya vänner i staff teamet. Man ska aldrig utnyttja sin medlem's roll genom att kunna slå ner folk, bli krim och bara spela för sin egna vinst eller bara för makt och pengar. En rp på en rp server som unive ska vara både roligt och social.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Krav som jag ser att Unive medlemmar ska uppfylla för att kunna vara medlem är nog att man kan rpa och inte att man powergamar, metar och inte följer regeln suntförnuft och att man ska kunna veta vad som är rätt eller fel, både i rpn och ooc. Ska man skicka detta till en staff? Är dett verkligen nödvändigt? Kan detta vänta? Vad är meningen med detta? Detta är några frågor jag tänker efter innan jag brukar göra någon i dcn och inom rpn. Samt så tycker jag att man ska kunna ha en social rp och att man kan reglerna och inte bryter några server regler.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Ansvar över framtida Unive spelare, ansvar genom att visa MA är ingen abuse roll för no clip och revv, ansvar att se till att det går rätt till inom unives rp. Att dessa nya som vill bli medlemmar vet hur man rpar. Ingen ooc ig, metagaming, suntförnuft eller powergaming. Allt sitter i mina händer. Jag ska kunna få se den potentialen som finns inom de. Jag ska få se till att det sker. Samt att man får visa upp tilla andra att staff teamet kan vara allt möjligt. Kan gå från Servervakt till en MA till en helper. Att allt detta verkligen kan bete sig för sitt arbete och att man inte miss sköter det.

Hur ser din aktivitetet ut? Den ser ganska bra ut. Detta kan vara ett typ av spel schema som jag har. Kan vara mindre eller kan vara mer. Det beror på: Måndag: 15:30 - 21:30 Tisdag: 16:00 - 22:30 Onsdag: 14:00 - 21:30 Torsdag: 16:40 - 21:30 Fredag: 15:00 - 19:30 sedan 22:00 - 02:30 Lördag: 11:00 - 15:00 sedan 18:00 - 02:30 Söndag: 11:00 - 15:00 sedan 18:00 - 21:30

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Att det hade vart en stor ära att få bli MA och att få hjälpa till i staff teamet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka