Nekad 1yosef | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1yosef

Icke Medlem
Meddelanden
96
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Mohammed

Vad heter du på discord? 1yoseff

Ange ditt födelsedatum 13 December 2010

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Hej. Det som fick mig att ansöka till MA var ju pågrund ut av jag vill testa här nytt på Unive. Det leder till att jag vill ta in nya medlemar och ta intervjuer med personer som vill rpa på Unive. Jag har alltid velat bli en del av teamet på Unive, vilket jag vill bli Staff i framtiden. Jag känner mig redo till nästa steg till MA för att jag känner att jag vill hjälpa Unive. Jag vill bidra att välkommna nya personer som kommer till Unive för att ta deras intervju

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag är en driven person, därimot så är jag social, snäll och kompetent. Samt kommer jag vara rättvis som MA när jag läser ansökning eller ta intervjus. Jag kommer även hjälpa icke medlemar hur man rpar när de tar sitt intervju och vad de kan göra i framtiden. Jag är väldigt genrös person som kan ta detta rollen vidare. Jag är ganska aktiv och kompetent och kommer kunna ta steget som MA. Vi säger t.e.x om personen inte klarar intervjuen då säger jag alltid till hur de kan klarar till nästa gång. Jag kommer även inte godkänna min "väns" ansökning utom att jag läser ansökan som e driven bra socialt till Unive.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska bemöta människor med respekt, som du själv vill bli behandlad. Jag kommer behandla varje person med respekt som jag pratar med. Oavsett vad, även om de är otrevliga eller något liknande så ska de alltid kunna förbättra sig om man snackar med de. Man ska alltid vara välkommande med de och prata med de när deras intervju börjar.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Som Medlem på Unive så ska man kunna grundreglerna, skapa roliga scenarios, är lojal till Unive. Att bli Medlem på Unive är ganska roligt då kan du hitta på massa grejer vilket du kan bli Kriminell/Polis eller massa andra jobb.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Hög RP nivå, kunna reglerna, bra scenarios/ inget lallande. Använda sig utav socialt rp vilket är jätte viktigt för servern, och även kunna /sme,/me eftersom i scenarios då det är ganska bra. Framförallt så ska de vara ganska bra på socialt rp.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag kommer ha ett stort ansvar som MA, jag kommer vara vaken på forumet/ingame då jag kommer läsa varje dag och ta intervjuer. Jag kommer dessutom ta in seriös RPare och ansökningar som ajg tycker medlemar borde vara här på Unive. Jag kommer även hjälpa spelare som behöver hjälp med sitt RP. Iallafall om medlem gör fel då är det bästa sättet att prata med de och hur de kan göra bättre i framtiden.

Hur ser din aktivitetet ut? Vardagar: 15:30 till 23:30, Helger: 12:00 till 05:00

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Tack för du läste älskar dig 😊

Senast ändrad:
+/- Rep, bör få en chans om han förbättrar sig men vill se en stor förändring innan du blir MA och tänka på ditt förflutna.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka