Nekad BIlle Polen | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BIlle Polen

Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad är ditt discord namn? addes074

Vad är ditt födelsedatum? 25 April 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Dragan Berkovic 1930 04 25

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Engagerad pålitlig tokig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Dragan Berkovic växte upp i ett krigshärjat Europa och har levt ett långt och händelserikt liv. Han har arbetat med allt från mekaniker till småföretagare och bär på många historier från sin ungdom. Trots sin ålder är han pigg i huvudet och vägrar att bara “sitta av tiden”. Hans framtidsplan är att starta en liten verksamhet i staden där han kan dela med sig av sin kunskap, samtidigt som han bygger relationer med yngre generationer. Han vill vara en slags mentorfigur men också skapa roliga och oväntade situationer genom sin lite excentriska personlighet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar med seriös och långsiktig RP där fokus ligger på karaktärsutveckling och interaktion med andra spelare. Min karaktär kan skapa både djupa och humoristiska scenarion, särskilt genom att vara äldre och ha ett annorlunda perspektiv än många andra. Jag är också bra på att spela vidare på andras idéer och bidra till att göra RP rolig för alla inblandade.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte alltid ska försöka “vinna” själv, utan istället bidra till att scenariot blir bra för alla. Man ska kunna förlora trovärdigt och låta andra få sina moment, så att RP:n känns realistisk och rättvis. Fokus ligger på storytelling, inte på att alltid komma ut på toppen.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, jag strävar alltid efter att följa reglerna och bidra till en bra RP-miljö. Skulle något hända tar jag ansvar direkt och lär mig av misstaget.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM (Random Deathmatch) är förbjudet man får inte skada eller döda någon utan en giltig RPanledning. Metagaming är förbjudet man får inte använda information från utanför spelet i RP.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en engagerad spelare som gillar att skapa minnesvärda scenarion och samarbeta med andra. Jag prioriterar alltid bra RP framför att “vinna” och försöker bidra till en positiv och seriös spelmiljö.

Hej!
Du har antingen angett fel Discord-tagg, eller så är du inte med i vår Discord-server.
Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med: <https://discord.gg/unive>

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!

För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.

Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt. (Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Nekad efter muntlig intervju.
Anledning:
Behöver träna lite på reglerna.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka