Accepterad Bilkow | Ansökan till Servervakt [Top G_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

M.8AN

Medlem
Meddelanden
62
Reaction score
8
Vad är ditt namn i verkligheten? Aram

Vad heter du på discord? bilkow

Vad är ditt Hex:ID 11000014adbf680

Ange ditt födelsedatum 9 Oktober 2005

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är aktiv ungefär 4-8 timmar varje dag nu på sommaren, efter det kommer det variera lite men kommer också vara aktiv varje dag i alla fall.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Min första medlemskap på unive var runt sommaren 2022, senare blev jag medlem igen 2023 någonstans vid januari och nu i sommaren har jag blivit medlem igen, anledningen till att jag fått medlem rollen borta så många gånger är att jag blev oaktiv ganska mycket på grund av skolan men nu har jag tagit studenten så det finns inga problem.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=3292646617 här finns bilden på steam, vet ej hur man bifogar den

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppgift att se till att allt ska va som det ska under sin omgivning. En servervakt ska alltså inte flyga runt och leta efter regelbrott utan ska rpa normalt och se till att alla i sin omgivning rpar på korrekt sätt utan att göra regelbrott. Alltså om jag rpar på min karaktär och ser någon runt mig som håller på att VDMa så ska jag ta åtgärder eftersom det skedde i min omgivning när jag rpade. En SV har alltså till uppgift att behålla en hög RP nivå i sin omgivning.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli SV eftersom jag ser mycket med medlemmar och icke medlemmar som inte kan sköta sig, jag vill vara med och utveckla denna server och bekämpa och lära dessa problemspelare hur man ska bete sig medans jag själv rpar. Nästan varjde dag ser jag någon som inte kan följa reglerna när jag spelar och önskat jag kunde ta åtgärder. som SV kan jag äntligen göra det för att utveckla unive och hålla det säkert från problemspelare.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse är ett sätt att utnyttja sitt yrke negativt för sin och för andras fördel. Ett exempel kan vara en servervakt som bannar någon utan anledning för att polarna sagt att dem inte gillar personen eller att t,ex, använda revive på sig själv eller sina vänner utan giltig anledning.

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta intervjun.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka