Nekad Bilfirman AB | Ban Överklagan [Amyar]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bilfirman AB

Icke Medlem
Meddelanden
135
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199181226466/

Ditt Hex-ID: steam:110000148c661e2

Vad är din discord tagg? BilfirmanAB#2979

Vem var det som bannade dig? Amyar#6666

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-04-15 005315.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Amyar valde banna mig för powergaming för jag krockade med bilen och gjoirde ingen me eller prata vilket jag anser var fel

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi åkte vid Yakuza och krockade in i ett metall räcke sedan körde jag därifrån och då kär vi in i ett metall räcke och jag kör därifrån utan att rpa på skador

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen var korrekt och jag önskar att jag kunde gjort och även att jag som MA inte rpade på skador är illa och jag skäms så mycket och det är så pinsamt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har blivit bannad 3-4 gånger men den senaste har jag lärt mig av och 1 av dom är felaktig

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om vi skulle backa tillbaka tiden så skulle jag verklien gjort annorlunda , jag skulle använda mig av många me och inte kört därifrån direkt men eftersom jag är dum i huvudet å måste jag gå runt och skämmas att jag som MA vart bannad

och då undrar folk om jag förtjänar MA och det undrar jag också. Att en MA inte följer powergaming är förjävligt och nått som jag måste gå runt och skämmas över och önskar verkligen att jag skulle kunna göra annorlunda

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja , Jag har lärt mig att rpa på skador , och önskar jag kan få en chans till så lovar jag från botten av mitt hjärta att jag ej kommer göra samma misstag igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det är uppfattat

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka