Accepterad Bilfirman AB | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bilfirman AB

Icke Medlem
Meddelanden
135
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Joakim

Vad heter du på discord? BilfirmanAB#2979

Ange ditt födelsedatum 18 Juni 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag vill bli MA för att jag vill få in personer med bra RP och jag vill få in folk som är mogna. Jag har mycket fritid så min aktivitet som MA kommer va bra och jag kommer försöka ta intervjuer direkt. jag skulle bidra med att ta in vettigt folk som vet hur man RPA och svara snabb och ta många intervjuer varje dag för detta verkar kul. Jag har även upplevt att många inte följer reglerna och jag vill vara med och utveckla de . Mindre lall och mer seriöst rp är de jag strävar efter.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Ni borde välja mig som MA för att jag bemöter folk med respekt och vänlighet och jag vill att Unive ska växa och få in bra medlemmar med bra Rp & jag kommer vara aktiv så jag kommer underlätta för staffsen och vara snabb på att läsa igenom ansökningar och ta intervjuer. Jag vill också se en högre nivå av rp vilket jag tror fler håller med om, detta vill jag gärna hjälpa till med då jag anser att en högre nivå bara blir roligare att spela unive.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker man ska bemöta folk hänsyn och respekt och man kan alltid börja samtalen med Hej , hur mår du och hur har dagen varit ? . Jag kommer ha bra ton och lyssna på folk till punkt .sen kommer alltid avsluta intervjuerna med Ha en fortsatt trevlig dag / kväll . Det första bemötandet är första intrycket vilket både kommer underlätta för Han/hon som kommer känna sig mindre nervös och respekterad, medan jag kommer vara en god med människa och få ut det bästa av personen.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Man ska ta detta på största allvar och man ska låta folk få en chans att få medlem och de ska inte spela roll vart man kommer ifrån . Alla ska ha chans att få medlem på Unive för att hålla igång servern och göra så den växer. medlem ska inte vara något som är jätte enkelt och att man faktiskt måste kunna följa reglerna och spela seriöst. Kan man inte reglerna eller spela seriös tycker jag inte att ett medlemskap är rimligt

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? kunna grundreglerna. Vara Mogen. vara seriös och ha en relativ hög rp nivå. Att kunna göra scenarion som är kul för båda parterna.

detta är vad man bör kunna när man blir tilldelad medlemskap rollen.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Mitt ansvar är att ta in rimliga folk som har en relativ hög rp nivå och inte är lalliga för att utveckla rpn på unive . Mitt ansvar är att prioritera Ansökningar samt intervjuer före RP . Skulle läsa igenom ansökningarna noggrant och ta detta på allvar.

Hur ser din aktivitetet ut? 16:00 - 22:00 på vardagar om jag inte har nått annat för mig eller prov. och på lov ungerfär 12:00 till lov / helger.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej har inget mer att tillägga.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka