Nekad BILAL | Medlem ansökning [Norton]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BILAL

Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? erik wendelius

Vad är ditt discord namn? p1xel.09

Vad är ditt födelsedatum? 4 December 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: bilal svensson 2003-08-12

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll spralig rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: B. snikare F. polis eller jobba hos falk

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med att reglerna följs och att alla känner sig säkra bygga band mellan spelare och få de att bli en bra miljö

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att om de alla spelar för sig och om man typ blir rånad så gynnar de den andra personen men inte den andra

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag har kört mot röt och för fort jag blev stanad och fick böter

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? att inte bete sig hatiskt på något sätt och att respektera alla i sin omgivning

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag skulle vara en bra person i eran stad och alltid hålla mig till reglerna och visa respekt mot alla runt mig

Nekad ansökan
Anledning: Utveckla samtliga svar

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka