Bilal håkansson | Securitas Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Bilal håkansson

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 12 Maj 2005

Vad heter du på discord? wäp#1678

Är du whitelistad? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 450

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? 6 på ett ungefär de flesta dagar vissa kanske lite färre.

Hur ofta kommer du vara inne? Ofta. Så fort jag spelar så spelar jag fivem inget annat.

Hur många timmar har du på FiveM? 450

Vad heter du? Bilal Håkansson

Hur gammal är du? 15

Har du B-Körkort? Ja

Varför vill du bli anställd på Securitas? Jag är duktig förare och jag "hatar" när folk inte beter sig.

Varför ska vi just anställa just dig av alla andra som söker? För att jag är en aktiv person och seriös rp. jag har stort bil intresse så jag är bra på köra bil och jag vet hur man pratar med personer, har ett bra tålamod.

Har du tidigare erfarenheter inom yrket? Nej faktiskt inte. Men jag tror att det är ett jobb som passar mig,

Vad är radiodisciplin och hur ska man bete sig i radion? radiodisciplin är så att inte viktig information inte når fram pågrund av att radionätet är belastat med annan mindre viktig information. Så vara tydlig och bra på att prata.

Vad är en bra Securitas vakt? Hur jobbar man, hur är man bland andra, hur beter man sig och hur använder man sig av vapnen man får? Man ska vara bestämd och ödmjuk på samma gång. Man vill att alla i staden ska gilla oss men också ha en respekt för oss. Överanvänd inte vapnen och bara använda de i riktiga nödlägen. Så att man inte drar fram pistol för något oviktigt. Så jag ska vara ödmjuk och bestämd, Man får hitta den balansen så att folk lyssnar.

Om du ser en person med kniv och hotar en person nära där du vaktar, vad gör du? (Förklara så utförligt du bara kan) Jag ingriper samtidigt som jag rapporterar radion. Jag ska försöka prata med personen inte ingripa jätte fort för att tänka på mitt eget liv så att inte jag blir knivhuggen. Och om jag ingriper aggresivt så kan han knivhugga han som är i övergrepp. Jag läser av hur alvarligt hotad han är och ingriper smart.

Om en person misshandlar en person och du ser det, vad gör du? (Svara så utförligt du bara kan) Ingriper samtidigt som jag rapporterar till polisen, läser av hur allvarlig situationen är och ingriper smart. Om misshandlaren är aggresiv mot mig och hotar mig så får jag ta tag med hådhandskarna. Men om han är lugn mot mig så ska jag prata allvar bara och inte ingripa fysiskt hårt.

Har du några andra frågor? Nej.

Godkänd till muntlig! mvh biträdande chef. Du kan kontakta Rysk kaviar#7946 eller Angeryboi#0433 för frågor.

Tillbaka