bil scam

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

kevve

Medlem
Meddelanden
78
Reaction score
1
jag och en annan kille hade pratat om att byta min import bil mot hans "import bil". jag hade en import bil som jag vet är import och han hade en bil som han sa vart import för att scamma mig. han lyckades å scamma mig. de var dagen efter jag fick reda på att de inte va en importbil och då fatta jag att ja blev scammad. jag skrev till han på dc och sa att han hade scammad mig. han nekade att han har scammat mig men jag har några bevis på att han ville scamma mig. här kommer dom: han skrev -men vi kan köra dom 2- JAG skrev -vilka 2?- HAN skrev -mina 2- JAG SKREV -IMPORTEN och ?- HAN skrev då -nissan- för att jag skulle få en vanlig bil och hans "import" för min import. och jag tolkar de så att när ja skrev -IMPORTEN och ?- så kunde han ha sagt att de inte var import men han skrev -nissan-. för att han inte ville säga att de INTE var import. sen när jag har skrivit till han på dc och sa att han skulle byta tillbaka så skrev han exakt såhära "Bytt är bytt, du borde gjort din research.- och de tolkar jag som att han hade planerat att scamma mig eftersom att han skrev -du borde gjort din research- vilket han menar med att jag borde ha kollat upp om de var import eller inte men jag gjorde aldrig de för att man får ju inte scamma på bilar. han sa å att de bara fanns 1 och är IMPORT men de är INTE import och de finns fler. jag tror jag har fått med allt. vill gärna att ni kollar upp om jag kan få tillbaka min importbil :) när ni läst dehära hade ni kunnat skriva privv till mig så kan ni få namn å sånt för tänker inte lägga ut de här.?
HOPPAS NI FATTAR de blev lite kaos men men jag vill ha tillbaka min import. :)

Tillbaka