Bil försäljning (Gunborgs)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

LKN

Icke Medlem
Meddelanden
220
Reaction score
10
Jag har sålt två bilar till ett värde av 200,000 tusen. Dessa två bilar har sålts på hemsidan Gunborgs. Jag har fått upp en notis om att bilen har sålts och att nycklarna har blivit borttagna från mig. Jag har även blivit av med bilen från mitt namn, så att hemsidans kontrakt funktion verkar funka superbra. Problemet är pengarna som inte kommer fram. Båda dessa bilar har folk köpt av mig direkt från appen (alltså har jag inte träffat dom). Dom här pengarna som jag har fått har jag fått bank notiser ifrån men pengarna har inte kommit in på banken utan bara en notis om att pengarna ska komma in har jag fått. Första bilen jag sålde tänkte jag att dom 80 tusen måste jag bara ha gjort av med utan att tänka på det. Men nu den andra bilen som såldes för 120 tusen då märkte jag att pengarna inte kommer fram. TIPS till alla som läser detta och sålt någon bil på Gunborgs är att tänk efter och räkna dina utgifter för att se om detta också hänt er för jag tror verkligen inte att jag är ensam om detta problemet, men de är svårt att veta om man blivit utsatt för det eftersom man tror att de ska funka eftersom man får notiserna på banken, bilen som inte står på dig längre och att nycklarna försvinner

Tillbaka