Accepterad Biktor10 | Medlem ansökning [ralleballe_1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Biktor10

Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor

Vad är ditt discord namn? Biktortheman

Vad är ditt födelsedatum? 30 Maj 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Kåre Ståltråd 1998-05-30

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? rolig, social, lojal

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Kåre Ståltråds bakrund ser tragisk ut, Kåre växte upp utan vänner, syskon och pappa, på en bondgård ute på landsbygden i italien, kåres mamma gick bort vid Kåres student firande under festen, Kåre och alla familjemedlemmar satt på en åker under ett uppbyggt plast skjul där de åt tillsammans, Kåres mamma vid namn Melia blev attackerad av deras egna tjur, tjuren hette Måns, och va vild och galen, Måns sprang och attackerade Melia med hornen i magen och fördes till central sjukhuset i Italien, men hennes liv gick inte att rädda. Efter studenten så hade Kåre ingenting kvar i Italien, Kåres pappa, han har aldrig funnits kommer ej finnas, Kåre önskar att han hade en pappa, som var lika snäll och omtyckt precis som Melia, men som tyvär gick bort, Kåre känner att han har en chans till nya vänner och till ny start på livet i unive, Kåre kom hit för att lämna Italien eftersom det är starka och dåliga känslor där. Kåre har än sålänge bara träffat en trevlig person vid namn Melker Och han är rolig snäll och hänsynsam, Melker och Kåre kan prata om allting tillsammans, det gäller bara att Kåre får det bra här i staden efter allt som hänt. Kåres framtida planer är att bli omtyckt av alla i staden och ha ett bra intryck på SJukhuset, där Kåre vill börja jobba för att Hjälpa skadade människor, ( för sin mammas skull) Kåre ska göra det så bra som möjligt för alla i staden, hjälpa folk så det blir tryggt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med Social rp, Lojal rp och framförallt en riktigt Hög rp nivå som alltid går under serverns spelregler. Jag ska bidra med scenarion som är kul på alla håll/för alla som är med, jag ska också bidra med en karraktär som lever sig in i hur den ser ut och det kommer ge bra signaler till alla spelare på unive.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda parter i ett scenario ska ha roligt/vinner, inte bara att en utan parterna i ett scenario ska vinna eller ha kul, vi säger som ett bank rån det är ju roligare att rånarna får råna och poliserna får ta fast dom, det blir ju kul på båda hållen, inte bara att t.ex rånarna har roligt i det.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej det har inte hänt, jag rpar under regler på fullaste allvar, då jag ser att det ser bättre ut och ger en bättre sikt på mig själv som spelare på unive.

Är du aktiv deltagare på en annan svensk RP server utanför Unive? Nej

Har du läst och förstått serverns regler? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Powergaming, man rpar inte på skador, pwg2 man rpar för makt och pengar, social rp, man ska vara social, och ha sociala utvägar i första hand, fail rp t.ex du värnar itne om ditt liv, combatlogging du quitar spelet för att du inte vill kanske hamna i finkan eller bli av med nåt , NLR man får inte komma ihåg något efter händelsen innan du vaknar upp ifrån medvetslös på sjukan, RDM du dödar någon utan anledning, samma med vdm du andvänder ett fordon som vapen.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka