Nekad BigMacee | Medlem ansökning [Volle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BigMacee

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199202950426/home

Vad är ditt namn i verkligheten? Max

Vad är ditt discord namn? alle7#3921

Vad är ditt födelsedatum? 23 Januari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Filip Västergård och är 21 år gammal. Han har haft en tuff och stökig uppväxt. Han växte upp i en stad vid namn Rinkeby och där är det mycket kriminalitet. Hans farsa var missbrukare av hash och hans morsa lämnade han och farsan när Filip var 2 år. Han var väldigt duktig i skolan men eftersom att hans farsa tvingade med honom i drog livet så blev det inget av det. På hans fritid så gillar han att hänga med kompisar. De gör mycket bus men hamnar sällan i trubbel. Just nu så har han en väldigt fräsch bil. Det är en Volkswagen Touareg 201. Bilen han har är väldigt sällsynt för att det är få som har den. Oftast så bor han ute på landet men just nu så är han i staden. Han har också ett stort intresse av motorcyklar och har planerat att köpa en.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på Unive eftersom att jag vill kunna vara med i Community och jag vill kunna hjälpa till i dcn. Jag har mycket kunskap inom rollspel och jag skapar bra scenarion med andra som både är roliga och långa. Jag har också spelat på Unive ett bra tag nu och det börjar att bli lite tråkigt att bara åka runt och köpa och sälja bilar.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Unive är en av Sveriges största server. Den bidrar med mycket glädje och jag har väldigt roligt när jag spelar. Eran community är helt fantastisk och servern bara blir större och större. Det har blivit bättre rp på senaste tiden .

Hur hittade du Unive? Jag hittade servern genom twitch. Sen var Unive den första servern jag testade när jag laddade ner FiveM. Jag har testat massa andra men jag tycker Unive är den bästa.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att skapa bra scenarion som är långa och som innerhåller extremt hög rollspel nivå. Jag vill kunna ha roligt med dom som också tar rollspelandet på Unive seriöst. Jag vill sprida glädje till alla spelare så att de har en bra stund här i Unive.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt med på Unive är först och främst att bli medlem. sedan så hade det varit coolt att rollspela inom blåljusen eller vara kriminell och vara med i gängkrig. Jag vill också utrota lallare från Unive så att rp nivån stiger.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej, Unive är den servern jag spelar just nu och kommer nog bli så ett tag för att den är så bra.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka