Accepterad BigMac. | Ban Överklagan [Wux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

BigMac.

Icke Medlem
Meddelanden
48
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198405110774/

Ditt Hex-ID: 110000100000638

Vad är din discord tagg? bigmac_

Vem var det som bannade dig? WuX

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-08-02 025923.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag valde att dra spawnmenu till gänghuset, när jag skulle legat kvar och väntat på att någon skulle hjälpa mig. Det var samt att det var fel att göra så och att jag egentligen skulle legat kvar. Men jag tänkte inte så mycket på det i stunden och det var dumt och jag förstår det nu i efterhand.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade precis dött och låg i en bil och väntade på hjälp och personer åkte bara förbi mig utan att bry sig överhuvudtaget så jag låg där i ungefär 10 minuter sen tänkte jag inte så mycket så jag drog spawnmenu till gänghuset vilket var dumt men som sagt jag tänkte inte mycket på det när det hände. Men jag har som ni säkert förstår lärt mig av det och det var bra att det skedde för nu har jag lärt mig av det och det är ju det som bannen är till för.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var en rätt bann, och det var jag som gjorde fel. Men det som är väldigt bra är att jag nu lärt mig av det och kommer till nästa gång att ligga kvar och inte dra spawnmenu.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det flesta bannsen var när jag var rätt ny till RP:n och höll på att lära mig och var okunnig inom RP så då blev jag bannad några gånger för att jag brutit mot några simpla regler men som sagt var jag ny till RP:n då. På det senaste har jag inte haft så himla mycket banns, för jag blivit lite bättre på RP:n men jag utvecklas hela tiden och blir bättre o bättre.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle legat kvar på platsen och väntat på hjälp och inte gjort så som jag gjorde för det var väldigt dumt. Till nästa gång så kommer jag att ligga kvar och vänta på hjälp.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag gjort!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes det gör jag till 100%

Tillbaka