Nekad BiggieByn | Ban överklagan [ZEETOX]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BiggieByn

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198988668332/

Ditt Hex-ID: 11000013d4c2dac

Vad är din discord tagg? Biggie#2422

Vem var det som bannade dig? Quirkz303

Hur lång tid var din ban? 6 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? ¨¨du lyssnade inte sa till dig ta bort fyrkanter smilegubbar eller anant skit¨¨

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Från deras synvinkel förstår jag helt varför men ansöker om unbann för att jag inte sett någon notis om dessa smileys och att jag skulle ta bort dem vilket ja gjorde cirka 2 minuter efter jag blev bannad hoppas ni kan ha överseende denna gång ! Tack i förhand

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stog på gymmet nere vid stranden och pumpade sedan när jag ska åka där ifrån så kommer det upp jag har blivit bannad pga anledning ovan

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja och nej med tanke på att det står i reglerna så ber jag om ursäkt men kan tycka 6 dagar är lite väl men det är upp helt till er
jag anser att den är felaktig på grunderna att jag faktiskt så fort ja såg att ja hade det i namnet så fixade ja problemet på direkten

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte tidigare varit bannad på denna server förutom när det vart en bugg då ja vart bannad för powergaming groft tillsammans med många andra !

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kollat noga innan ja joina servern så allt stämde ska tänka på det nästa gång !

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att vara uppmärksam på även småsaker

Har du läst våra regler? Ja

Hej, biggiebyn

jag skulle vilja att du Utvecklar lite mer på frågorna

Mvh ZEETOX från unives staff team

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka