Inaktuell BiggieByn | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BiggieByn

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Cali B

Vad heter du på discord? Biggie#3075

Ange ditt födelsedatum 21 Maj 1999

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Är intresserad av att bli (MA) då jag har varit på unive i snart 2,5 år och sett dess utveckling sedan start är engagerad inom RP och jag vet hur det ska gå till och jag har en förmåga att få folk att lyssna på mig i och med att jag är en lugn själ som pratar med förståelse och respekt.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För att underlätta för er staffs och ledning att fokusera på prestanda samt RPn in game och vilken riktning server ska gå åt
Jag är här för att hjälpa till och göra eran vardag lite lättare och lite lugnare.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag personligen tycker man ska bemöta folk så som du vill själv blir bemött oavsätt om det är in game eller OOC man ska alltid tala med en medmänniska så som du själv vill att dem ska prata med dig
med andra ord så kan man själv sätta riktlinjer för en konversation och vart den ska leda genom att prata med respekt o ta en sekund att lyssna

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Genom att ställa utförliga frågor som inte alltid ställs i det sammanhanget så ofta
Kanske fråga vad deras mål med RP är och hur det kommer sig att dem väljer just unive och vad det är som tilltalar dem

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? 1. Man ska kunna alla regler utantill
2. Man ska kunna måla upp ett scenario där inte kriminalitet är involverat
3. Man ska veta vad definitionen av SocialRP är
4. Man ska kunna förklara vad ge och ta RP är för något

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Självklart gör man jobbet man blir tillförd att göra så som att ta intervjuer och ansökningar men även också lägga RP åt sidan ibland och specca för att se om strukturen på servern följs

Hur ser din aktivitetet ut? Måndag-Fredag 10:00-00:00 (Jobbar hemifrån) Fredag-Söndag 12:00-03:00

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Inte som jag kan tänka på nu förutom hoppas ni fått en bra start på veckan ;)

+rep Otrolig mogen kille som vet hur saker och ting ska vara! Verkligen någon som förtjänar en chans som Medlemskaps Ansvarig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka