Nekad BiggieB | Ansökan till Servervakt [rxscx}

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dznravxry

Icke Medlem
Meddelanden
48
Reaction score
9
Vad är ditt namn i verkligheten? Rashid

Vad heter du på discord? dznravxry

Vad är ditt Hex:ID steam:110000115b6f1f4

Ange ditt födelsedatum 7 Juli 2004

Beskriv din dagliga aktivitet. Lägger mycket tid på Unive och det är emellan 6-10 timmar per dag.
Min aktivitet på de senaste två veckorna är 142 timmar och de är väldigt mycket.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem i Unive sedan 30 November ungefär.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild)
Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppgift att säkerställa att RP-nivån hålls hög, både inom sitt närområde och på offentliga platser. Deras roll är att hjälpa övrig Mods/Staffs ,särskilt när de inte är aktiva eller speccar, samt att förebygga och förhindra regelbrott. Om ett regelbrott inträffar, ansvarar servervakter för att rapportera händelsen, vidta åtgärder som att banna eller kicka spelaresom inte kan sköta sig inom serverns regler.

Servervakter kan också ansvara för att kolla igen de offentliga platserna som Sjukan , Piren och Marja Lisas för undvika att folk ska förstöra för andra genom att lalla.

Det finns olika typer av bans som /svbanna /kick. Det finns också /togglename för att se deras namn och id för att underlätta situationenn

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att kunna hjälpa till att underlätta för övriga Staffs/Mods genom att se till att få bort spelare som stör eller förstör för andra, samt bidra till att bevara en hög RP-nivå på Unive. Jag har även lagt märke till att parkeringen på offentliga platser, som exempelvis vid sjukhuset, ofta inte sköts på rätt sätt. I sådana fall skulle jag kunna hjälpa till genom att DVa bilar som inte parkerar korrekt.

Jag strävar efter att hjälpa Unive så mycket som möjligt och ser servervaktsrollen som ett första steg. Jag hoppas kunna arbeta mig uppåt och göra en positiv skillnad på servern.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse är när man använder sina perms till ett sätt att vinna scenarios eller förstöra för andra.
Det kan vara att man använder /togglename för att se vart folk är och det är ju abuse, och exempelvis kicka folk bara för att du känner för det vilket är abuse också.

Nekad.

Anledning: Gul spelare

Du får ansöka igen om när du blir grön spelare.

Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka